Kolor potu

1. Data: 2003-06-13 19:44:39

Temat: Kolor potu
Od: "Piotr ne" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

czy zdarza się z jakiegoś powodu, że pot ma kolor żółty?
Alternatywą jest brudna chusteczka, ale może jednak nie?

Piotr

--
Zabezpieczenie antyspamowe: w moim adresie nie ma cyfr

2. Data: 2003-06-13 21:36:16

Temat: Re: Kolor potu
Od: "T0SIA" <t...@n...onecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr ne" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> czy zdarza się z jakiegoś powodu, że pot ma kolor żółty?
> Alternatywą jest brudna chusteczka, ale może jednak nie?

a moze brudna skora ?:-)
--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

3. Data: 2003-06-14 08:35:40

Od: "Jafo" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

a może papierosy palisz? Ja tak mam i myślę że to od papierosów.

Kozet

4. Data: 2003-06-14 16:57:32

Od: "Sluchaj" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Papierosy lub witaminy, miałem coś takiego po witaminie B, którą brałem
przeciwko komarom, mieszkając w namiocie, mocz też był jak pomarańczka.

Chroniczne zmeczenie
do neurologa(drżenie,bóle ,osłabienie)
do neurologa(drżenie,bóle ,osłabienie)
Opaska z bandarza elastycznego