Chwale! (dosc dlugie)

1. Data: 2005-03-17 16:59:40

Temat: Chwale! (dosc dlugie)
Od: "Artanis" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybralam sie jakis czas temu na zakupy i wpadlo mi w rece kilka naprawde
swietnych produktow:

1) Oceanic Cosmetic AA "Żel do biustu ujedrniajaco napinajacy". Zawiera
wyciag z chinskiej rosliny cangzhu, kasztanowaca, orzecha i centella
asiatica. Do skory wrazliwej i sklonnej do alergii.

Na opakowaniu bylo jeszcze napisane ze uelastycznia i napina skore juz po 21
dniach stosowania. Mam owy specyfik od miesiaca i musze przyznac, ze przy
reguralnym stosowaniu (rano i wieczorem) naprawde widze efekty. Idealnie
nadaje sie do masazu piersi. Dodam jeszcze zakupilam ten produkt z powodu
nabrzmienia piersi z powodu ciazy - jest polecany przez lekarzy ginekologow
w takich przypadkach jak i w przypadkach bolacych piersi przed miesiaczka.
Jak dla mnie bomba:-)
Cena: 75ml/ ok. 20zl

2) Dior, DIORSHOW mascara w kolorze czarnym (090)

Dobrze znany wszystkim tusz - wreszcie dalam sie namowic i nigdy nie
pozaluje. To najlepszy tusz jaki bylo dane mi uzywac. Na poczatku przerazala
mnie ta wielka szczoteczka, ale szybko sie do niej przyzwyczailam.
Pokochalam i nie oddam:-)
Cena: w sephorze 126zl

3)Johnson&Johnson, Johnson naturally soft... Oil Spray
with almond and soy oils, non-greasy formula.

Oliwka w spray-u, bardzo szybko sie wchlania co jest dla tego typu
kosmetykow rzadkoscia i nie pozostawia tlustego filmu. Ladnie pachnie
migdalami. REWELACYJNIE i DLUGOTRWALE nawilza:-)
Cena: 150ml/ a gdybym ja pamietala? (ale niezbyt drogo)

4) AVON, Planet Spa, moisturising massage lotion, Secrets of india. - czyli
nawilzajacy olejek do masazu, skarby indii.

Z olejkiem to to nie ma wiele wspolnego. Traktuje go jako balsam.
Nawilzenie? Standardowe - ani zle ani rewelacyjne - cos co mnie urzeklo?
Zapach!
Baaaardzo ladnie i intensywnie pachnie. Dodam, ze dosc dlugo wiec lepiej
uzywac go wieczornej kapieli, poniewaz moglby sie nieladnie komponowac z
zapachem perfum.
Moj mezczyzna gdy weszlam do sypialni odrazu zwrocil uwage : "Kochanie, czym
Ty tak pieknie pachniesz?"
Cena: 150ml/ CHYBA okolo 20zl. (amnezja:-) )

Pozdrawiam, Ksrolin[k]a