Pytanie o Avon

1. Data: 2005-03-17 13:35:09

Temat: Pytanie o Avon
Od: "Pietruszka" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałam zapytac czy ktoś z Was wypróbował piling chemiczny Anew lub krem do
mikrodermabrazji z 5-ego katalogu. Mam problemy z cerą i chciałabym coś z
tym zrobić. Kosmetyki te są dośc drogie dlatego chciałabym zasięgnąć Waszej
porady.
Z góry dziękuję.
M.

1. Data: 2005-03-17 14:03:35

Temat: Re: Pytanie o Avon
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 17 Mar 2005 14:35:09 +0100, in pl.rec.uroda "Pietruszka"
<g...@p...onet.pl> wrote in <d1c13e$je2$1@nemesis.news.tpi.pl>:

> [...]
>tym zrobić. Kosmetyki te są dośc drogie dlatego chciałabym zasięgnąć Waszej

mam tę dermabrazję, mam też peeling dwustopniowy. dermabrazja bardzo
taka sobie (szczegóły opisałam na torebka.kafeteria.pl - szukaj w
peelingach; nie podaję linka, żeby nikt nie wpadł na pomysł, że oto
reklamuję jedno ze swoich miejsc pracy).

jakie masz problemy z cerą? najlepiej chyba iść na dobre oczyszczanie,
kupić krem z kwasami i drugi z filtrem na dzień, robić peeling w domu
czymkolwiek (tzn. niekoniecznie nibycudem za 40-60 zł, mnie tam na
razie najbardziej na świecie pasuje peeling termiczny Bielendy za 15
zł), dbać regularnie. nie ma domowych środków, które przywrócą cerze
idealny wygląd, jeśli jest zanieczyszczona po zimie.

bo jeśli masz np. trądzik, to już w ogóle nie ma sensu się samej
traktować. dermatolog to lepszy wybór.

amg

1. Data: 2005-03-17 14:59:23

Od: duszołap <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska wrote:

> [...]
> peelingach; nie podaję linka, żeby nikt nie wpadł na pomysł, że oto
> reklamuję jedno ze swoich miejsc pracy).

Och, jestem pewna, że teraz to już nikt na to nie wpadnie. :>

--dusz.

1. Data: 2005-03-17 15:21:04

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna M. Gidyńska, sącząc kawkę, wyklepał:

> razie najbardziej na świecie pasuje peeling termiczny Bielendy za 15
> zł)

Ten z serii botox? Mam dzięki Sowie (cmok jak stąd nad morze!). Boski!!!
Wspaniały!!! Świetnie czyści. Rewelacja, jeszcze żaden peeling mnie tak nie
wyczyścił :))

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-03-17 15:28:09

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 17 Mar 2005 15:59:23 +0100, in pl.rec.uroda duszołap
<g...@i...wytnij.pl> wrote in
<2DA8AA784D386E48A4090BA3B1647E100280F55F@jplwant003
.jasien.net>:

>Och, jestem pewna, że teraz to już nikt na to nie wpadnie. :>

och, moja droga, Twoja ponadprzeciętna inteligencja to co innego:>

amg

1. Data: 2005-03-17 15:28:27

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 17 Mar 2005 16:21:04 +0100, in pl.rec.uroda Kruszyzna
<k...@g...pl> wrote in <d1c734$q9g$9@inews.gazeta.pl>:

>Ten z serii botox? Mam dzięki Sowie (cmok jak stąd nad morze!). Boski!!!
>Wspaniały!!! Świetnie czyści. Rewelacja, jeszcze żaden peeling mnie tak nie
>wyczyścił :))

the very same. u-wiel-biam.

amg

1. Data: 2005-03-17 15:38:14

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał/a w news:d1c734$q9g$9@inews.gazeta.pl:

> Świetnie czyści. Rewelacja, jeszcze żaden peeling mnie tak nie
> wyczyścił :))

Delikatny to on pewnie nie jest, skoro mocno działa? Kupiłabym, tak
chwalicie, ale czy moje naczynka go przeżyją?

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2005-03-17 16:05:49

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mips, sącząc kawkę, wyklepał:

> Delikatny to on pewnie nie jest, skoro mocno działa? Kupiłabym, tak
> chwalicie, ale czy moje naczynka go przeżyją?

O cholewcia, czy naczynka, to nie wiem, bo on faktycznie najdelikatniejszy
nie jest, a dokładniej jest bardzo ostry. Ale czyści jak jasny gwint :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-03-17 16:07:23

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 17 Mar 2005 15:38:14 +0000 (UTC), in pl.rec.uroda mips
<m...@o...pl> wrote in
<X...@1...42.231.152
>:

>Delikatny to on pewnie nie jest, skoro mocno działa? Kupiłabym, tak
>chwalicie, ale czy moje naczynka go przeżyją?

no, on jest rozgrzewający, na naczynka zdecydowanie odradzam.

amg

1. Data: 2005-03-17 16:15:50

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska napisał/a w

> no, on jest rozgrzewający, na naczynka zdecydowanie odradzam.

Dzięki, Aniu. Właśnie uratowałaś moje konto przed debetem ;)

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

gumy cynamonowe
Paznokcie Poznań
bardzo jasny podkład
fryzjer w warszawye
[gdzie] Art Deco - 'Camouflage stick'? help