Pytanie o Avon

1. Data: 2005-03-20 23:17:54

Temat: Re: Pytanie o Avon
Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska wrote:
> za to kupiłam sobie perfumy na Allegro. przegląd nowych aukcji w paru
> kategoriach to taki mój odpowiednik czekolady - zazwyczaj tylko
> patrzę, bo oferowane dobra są mocno półśrednie (czy wszyscy już
> widzieli torebki w kształcie gorsetu??)

ja bym chciala nawiazac do tych torebek, a wlasciwie do
caloksztaltu oferty torebkowej na allegro. sluchajcie, dlaczego
to wszystko jest takie beznadziejne? i drogie do tego? to
samo co wszedzie, za tyle samo, co wszedzie - wyjatkiem
sa "diory" i "vuittony" po 500 pln (co za trepy wierza w ich
oryginalnosc?)
ja bym sobie nawet i kupila ladna podrobe, i uzytkowala
po uprzednim unicestwieniu logo, o ile by sie dalo - bywaja
calkiem ladne wzory, ale za jedna trzecia tej kwoty.

a powszechna choroba oferty torebkowej, na allegro i poza,
jest MALIZNA. kto dysponuje na tyle zminiaturyzowana wersja
portfela, telefonu, kluczy i, powiedzmy, puderniczki, zeby dalo
sie zmiescic te przedmioty _wszystkie na raz_ w czyms takim?

-- kasica

1. Data: 2005-03-21 07:49:48

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 21 Mar 2005 00:17:54 +0100, in pl.rec.uroda Katarzyna Kulpa
<k...@h...pl> wrote in <d1l0b4$190$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]
>samo co wszedzie, za tyle samo, co wszedzie - wyjatkiem
>sa "diory" i "vuittony" po 500 pln (co za trepy wierza w ich

dlatego, ze oferowana jest tam masówa - albo skajowe torebunie bez
większych aspiracji, albo skajowe torebunie udające Diory, LV i
whatnot.

>ja bym sobie nawet i kupila ladna podrobe, i uzytkowala
>po uprzednim unicestwieniu logo, o ile by sie dalo - bywaja
>calkiem ladne wzory, ale za jedna trzecia tej kwoty.

ja też wczoraj o tym myślałam - z torebek a la Burberry kilka wygląda
całkiem OK, wymiary też mają w sam raz dla mnie i kupiłabym sobie.
ale, cholera, nie wydam 300 pln na coś, co po pierwsze wygląda bardzo
jak coś innego, po drugie jest zapewne wykonane dość tandetnie, po
trzecie spędziłabym godzinę albo wiecej unicestwiając omarkowanie.

w ogóle, marzę o torebce bez znamion marki. niestety, jak już znajdę
ładną i w kolorze, i nawet w miarę pakowną, to okazuje się, że
producent uznał za stosowane pochwalić się autorstwem na froncie.

Barbie.

amg

1. Data: 2005-03-21 11:25:24

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Anna <b...@o...pl> napisał(a):

> Chyba cudow, zwlaszcza za 12 zl, nie ma, jak dobrze oczyszcza, to
> znaczy, ze musi dzialac troche inwazyjnie, wiec i podrazniac... Mnie
> tez troche podraznia prawde mowiac, ale po nalozeniu kompatybilnej
> maseczki wszystko jest bardziej niz cacy.

tez jestem fanka tego peelingu, juz sporo zuzylam.
niezle szoruje i piecze mnie okrutnie w trakcie, potem skora wchlania
tone kremu, i chyba dobrze. wygladza absolutnie fantastycznie, dla
mnie peeling wszechczasow :)

-- kasica

1. Data: 2005-03-21 21:43:23

Od: "Magda" <n...@k...net.WYTNIJTO> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
> ja bym chciala nawiazac do tych torebek, a wlasciwie do
> caloksztaltu oferty torebkowej na allegro. sluchajcie, dlaczego
> to wszystko jest takie beznadziejne? i drogie do tego?

To ja tak nieśmiało polecę torebki sprzedawane przez użytkownika "jork2".
Kupiłam i jestem bardzo zadowolona, jak zapowiadał sprzedający :). Torebka
pojemna, porządnie uszyta, z materiału, który wprawdzie nie jest skórą, ale
dobrze ją udaje i robi dobre wrażenie. Do kupienia są też torebki z zamszu,
te nie wiem, jak wyglądają z bliska. Ma odpowiednią ilość kieszonek,
zamykanych na zamki, w tym kieszonkę na telefon komórkowy, o której,
wstydliwie przyznam, marzyłam od dawna, szukając nerwowo dzwoniącej komórki
w czeluściach poprzedniej torebki. Poza tym zamówiłam sobie inną niż
standardowa długość uszu, żebym mogła nosić na ramieniu na kurtkę czy
płaszcz - zrobione wedle życzenia, podobnie jak kolor szwów (do wyboru były
jasne, kontrastowe, albo czarne).
Cena - 39 zł bodajże. Oczywiście nie jest to najwyższa półka, ale torebki
solidne, nie trącące tandetą, bez dziwnych metek i nazw własnych na froncie,
z możliwością marudzenia i dostosowywania do własnych potrzeb. Chyba sobie
kupię jeszcze zamszową. Ale później. Obiecałam sobie, że w marcu już nic nie
kupię na allegro... ciężko wytrzymać, zwłaszcza, jak się Was czyta! :)

Pozdrawiam
Magda-

1. Data: 2005-03-21 22:03:14

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 21 Mar 2005 22:43:23 +0100, in pl.rec.uroda "Magda"
<n...@k...net.WYTNIJTO> wrote in <4...@n...home.net.pl>:

> [...]
>standardowa długość uszu, żebym mogła nosić na ramieniu na kurtkę czy
>płaszcz - zrobione wedle życzenia, podobnie jak kolor szwów (do wyboru były

ooo, mówisz, że mozna personalizować torebkę? dzięki! to ja sobie
zapodam zamszaka. a co. nie będę kupować GAPa w tej sytuacji;)

amg

1. Data: 2005-03-21 22:27:46

Od: "Magda" <n...@k...net.WYTNIJTO> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

> ooo, mówisz, że mozna personalizować torebkę? dzięki! to ja sobie
> zapodam zamszaka. a co. nie będę kupować GAPa w tej sytuacji;)

Zapewne personalizacja ma swoje granice, ale na pewno warto zapytać.
Wcześniej było na jego aukcjach więcej wzorów torebek, więc może coś z tych
innych przypadnie Ci do gustu. Była taka ładna płaska, nieduża, z jednym
paskiem... ta by mi pasowała na zamszową :)
Pozdrawiam
Magda-

1. Data: 2005-03-21 22:54:37

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 21 Mar 2005 23:27:46 +0100, in pl.rec.uroda "Magda"
> [...]

>innych przypadnie Ci do gustu. Była taka ładna płaska, nieduża, z jednym
>paskiem... ta by mi pasowała na zamszową :)

niee, ja bym chciała taką z kieszonkami i raczej większą niż mniejszą
- małe, płaskie torebki to nie dla mnie, dobra doczesne mi wyłażą :>
na razie waham się nad kolorem i dopiero jak wymyślę, to zacznę nękać
tego miłego człowieka mailami.

jeszcze raz dzięki za cynk.

amg

gumy cynamonowe
Paznokcie Poznań
bardzo jasny podkład
fryzjer w warszawye
[gdzie] Art Deco - 'Camouflage stick'? help