Chwale maseczki :-)

1. Data: 2005-09-16 07:48:05

Temat: Chwale maseczki :-)
Od: "Magdalena" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jednorazowe w saszetkach. Nazywaja sie "Zielona Apteka". Tanie, wygodne w
uzyciu, dzialaja jak powinny.
Uzywalam juz czeresniowej, ogorkowej i miodowej i wszystkie tak samo fajne.

A to moze przy okazji jeszcze pomarudze na Avon. Po raz kolejny dalam sie
nabrac obrazkom w katalogu i kupilam blyszczyko-szminke, ktora miala z kazda
chwila blyszczec jeszcze bardziej i bardziej i trzymac sie na ustach calymi
godzinami...Zgroza....Tlusta, kleista maz, zbijajaca sie w grudki w kacikach
ust, nie pozwalajaca sie rownomiernie rozsmarowac. Blyszczenia nie
zauwazylam. Nie polecam....

Magda

1. Data: 2005-09-16 09:17:14

Temat: Re: Chwale maseczki :-)
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jednorazowe w saszetkach. Nazywaja sie "Zielona Apteka". Tanie, wygodne w
> uzyciu, dzialaja jak powinny.
> Uzywalam juz czeresniowej, ogorkowej i miodowej i wszystkie tak samo
> fajne.

To ja się podłączę, i pochwalę saszetkowe maseczki z glinkami St Ives.
Zwłaszcza ta z gingko bilobila bardzo dobrze działa.

Tylko nie rozumiem, czemu nie sprzedają ich w takiej zwykłej dla siebie
pojemności - 150ml w tubie. Jak kiedys glinkę zieloną (której już nie ma -
za dobra była najwyraźniej. Dużo lepsza od Argelitz), czy jak peelingi.

--
Edyta Czyż
... a tych pieprzonych materialistów rozstrzelamy.
... i zabierzemy im ich pieniądze.
/// /// z cyklu: nieopatrzne wyznania idealisty \\\ \\\

1. Data: 2005-09-16 09:24:45

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-09-16 11:17:14 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Sowa* skreślił te oto słowa:

> To ja się podłączę, i pochwalę saszetkowe maseczki z glinkami St Ives.
> Zwłaszcza ta z gingko bilobila bardzo dobrze działa.

Bilobila czy biloba może jednak?

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

1. Data: 2005-09-16 09:42:07

Od: Kruszyzna <kruszyzna@[spam_won]gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 9/16/2005 11:17 AM,Użytkownik Sowa usiadł wygodnie i napisał:

> Tylko nie rozumiem, czemu nie sprzedają ich w takiej zwykłej dla siebie
> pojemności - 150ml w tubie.

O, bardzo dobrze, ze takiej nie maja :) Dzieki temu moge sprobowac
wiecej w krotszym czasie i nie znudze sie (a ja sie szybko nudze) :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-09-16 09:54:27

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Bilobila czy biloba może jednak?

Tego bilobila chyba pójdę i sobie zakupię.
Może nawet nie zapomnę zażywać do pary z maseczką.

Wewnętrzne, a maseczkę z biloba zewnętrznie.

I tak mi się pomyli.

--
Edyta Czyż

1. Data: 2005-09-16 10:01:01

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-09-16 11:42:07 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Kruszyzna* skreślił te oto słowa:

> O, bardzo dobrze, ze takiej nie maja :) Dzieki temu moge sprobowac
> wiecej w krotszym czasie i nie znudze sie (a ja sie szybko nudze) :)

A własnie, że szkoda jesli dobra. Bo glinka to ma być dobra i skuteczna, i
płodozmian zbyteczny jednak. Przynajmniej dla mnie.
A z glinek w duzym opakowaniu to teraz polecam Freemana. Jest nieco inny
niż ta niebieska St.Ivesa - bo dużo dłuzęj zasycha, i trzeba stosowac
absolutnie minimalną ilość, żeby nie utknąc z maseczka na twarzy na kilka
godzin, ale oczyszcza bardzo dobrze, i nie przesusza do tego.

1. Data: 2005-09-16 10:15:56

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> absolutnie minimalną ilość, żeby nie utknąc z maseczka na twarzy na kilka
> godzin, ale oczyszcza bardzo dobrze, i nie przesusza do tego.

O to chodzi:
http://glinki.com/?l=twioq0
?

--
Edyta Czyż

1. Data: 2005-09-16 10:21:21

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-09-16 12:15:56 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Sowa* skreślił te oto słowa:

> O to chodzi:
> http://glinki.com/?l=twioq0
> ?

Nie wiem, bo nie mam tam konta.
Ale chodzi o to:
http://www.esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=23731
&session=96a2546ff31441d5
Z tym, że te teksty o miodzie to jakas pomyłka albo brednie.

1. Data: 2005-09-16 10:43:25

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, bo nie mam tam konta.

Dziwne, ja tez nie mam, wtedy udało mi sie obejrzeć, a teraz, raptem 15
minut później juz każe sie logować.
Jakaś paranoja. :>

> Ale chodzi o to:
> http://www.esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=23731
&session=96a2546ff31441d5
> Z tym, że te teksty o miodzie to jakas pomyłka albo brednie.

Dzięki, tam była ta sama, tylko chyba w starszym opakowaniu bez tego skosu.
I po niecałe 18 zł.

--
Edyta Czyż

1. Data: 2005-09-16 10:48:00

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-09-16 12:43:25 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Sowa* skreślił te oto słowa:

&session=96a2546ff31441d5

> Dzięki, tam była ta sama, tylko chyba w starszym opakowaniu bez tego skosu.
> I po niecałe 18 zł.

No ja też mam to stare opakowanie, i w Superpharmie kosztowała ok 16 zł. I
jest strasznie wydajna. I polecam dla glinkofilów.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

[Wrocław] dziewczyny, mamy zaległości
A do ślicznej spódniczki, śliczna czapeczka.
Claudia z zegarkiem
Abgymnic - czy dziala?
rozstępy