Chwale sie! [P]

1. Data: 2003-05-15 15:08:38

Temat: Chwale sie! [P]
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyszedl mi dzis tak dobry obiadek ze sie pochwale! Prosty i
pyszny.
Byly mlode kartofelki (hihihi)
Cevapicci (to sa takie palki miesne, z miesa bodajze
baraniego ale nie jestem pewna) - teraz sprawdzilam ze to
moze byc wolowina, wieprzowina, cielecina badz baranina
wlasnie.
Do tych cevapicci zrobilam mistrzowski sos, ha!
na 2 osoby sos z cevapicci tak:
6 cevapicci
4 dlugasne papryki pepperoni w zalewie
1 srednia cebula
1 mala puszka przecieru pomidorowego
olej
sol, cynamon
Wiec tak papryki pokroic w drobne dosc kawalki, dodac do
nich lyzke oleju i plaska lyzeczke cynamonu.
Pokroic drobno cebule.
Patelnie mocno rozgrzac, wrzucic cevapicci zeby sie mocno
zrumienily i wyjac.
Na te sama patelnie wrzucic cebule (zmniejszyc gaz)
podsmazyc, dodac papryke z cynamonem i oliwa. Przesmazyc ze
3 minuty. Dolac troszke wody i poddusic.
Przelozyc wszystko do rondelka, dodac puszke przecieru
pomidorowego. Sprobowac, ewentualnie doslic. Wrzucic miesko
i przykryc, ma sie dusic ok 10-15 minut.
No i ja to zjadlam z mlodymi ziemniakami oraz z ulozonymi na
salacie kawalkami pomidora, ogorka, rzodkiewki i oliwek
posypane wszystko szczypiorkiem. Ha! Kto da lepszy obiad? :)
walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-05-15 16:17:36

Temat: Re: Chwale sie! [P]
Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> salacie kawalkami pomidora, ogorka, rzodkiewki i oliwek
> posypane wszystko szczypiorkiem. Ha! Kto da lepszy obiad? :)

Mlode ziemniaki z koperkiem, do tego mizeria, rzodkiewka ze smietana, jajko
sadzone :)
Albo jak przedwczoraj botwinka a na drugie nalesniki z serem : Mniami :))

Marta

1. Data: 2003-05-15 17:35:58

Od: Netusia <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"walkie!" wrote:

> No i ja to zjadlam z mlodymi ziemniakami oraz z ulozonymi na
> salacie kawalkami pomidora, ogorka, rzodkiewki i oliwek
> posypane wszystko szczypiorkiem. Ha! Kto da lepszy obiad? :)

Ha! A ja dam ;-) U mnie dzis na obiad zupa koperkowa - robi sie ja
moment i rodzinka bardzo lubi.
Pozdrawiam
Aneta

1. Data: 2003-05-15 17:43:47

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Netusia" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ha! A ja dam ;-) U mnie dzis na obiad zupa koperkowa - robi sie ja
> moment i rodzinka bardzo lubi.

O tak, tak, zupa koperkowa, botwinka, to najpyszniejsze wiosenne zupy :)
Mama nagotowala botwinki na 3 dni ;)) ale z kazdym dniem byla jeszcze
smaczniejsza
Na niedziele zamawiam koperkowa :)

Marta

1. Data: 2003-05-15 20:55:26

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Trzaska napisał:
> [...]
>

> O tak, tak, zupa koperkowa, botwinka, to najpyszniejsze wiosenne zupy :)
> Mama nagotowala botwinki na 3 dni ;)) ale z kazdym dniem byla jeszcze

Botwinka tez byla pierwsza klasa u mnie a za koperkowa nikt
u mnie nie przepada.

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-05-15 20:56:02

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> sadzone :)
> Albo jak przedwczoraj botwinka a na drugie nalesniki z serem : Mniami :))

Robisz mizerie z rzodkiewka?

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-05-15 20:57:44

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Toz wyraznie napisalam:
"mizeria, rzodkiewka ze smietana"
idac Twym tokiem rozumowania, moznaby stwierdzic ze robie mizerie z
rzodkiewka i jajkiem sadzonym :)

mizeria to jedno, a rzodkiewka ze smietana to drugie :)

Marta

1. Data: 2003-05-15 21:00:22

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Botwinka tez byla pierwsza klasa u mnie a za koperkowa nikt
> u mnie nie przepada.

Ja tez kiedys nie przepadalam za nia, wresz ryczalam jak kazali jesc, na
szczescie wiem teraz co tracilam :)

Marta

1. Data: 2003-05-15 21:15:27

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> rzodkiewka i jajkiem sadzonym :)
>
> mizeria to jedno, a rzodkiewka ze smietana to drugie :)

Jedno i drugie mi sie wydawalo dziwne...i dalej mi sie wydaje ;)

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-05-16 06:43:48

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jedno i drugie mi sie wydawalo dziwne...i dalej mi sie wydaje ;)

Rzodiewka ze smietana?
Moge jesc to kilogramami, rzodkiewke kroje sobie w grubsze plastry czy
jakkolwiek inaczej, sole, czekam az lekko pusci sok, i dodaje gesta
smietane, to jest pysznosc, tak do ziemniaka, czy chleba z maslem. Pozatym
mizeriie z rzodkiewka zdarzylo mi sie jesc u wujka. Albo no ser bialy ze
smietana, do tego rzodkiewka i szczypiorek, smacznosc.
Czasem lepiej sprobowac niz mowic od razu "dziwne" :)

Marta

Kotlety mielone
jaka to przyprawa?
pilnie szukam przepisu na brokuły