Chwale się, mam parę kaczek w oczku

1. Data: 2007-03-07 09:08:46

Temat: Chwale się, mam parę kaczek w oczku
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj rano tradycyjnie podreptałam do ogrodu i..patrzę, a u mmnie para
kaczek siedzi sobie w moim oczku wodnym. Kot z wrażenia mało do wody nie
wpadł;-)Mała rzecz, a cieszy. Wiosnę czuc, w koncu

Przy okazji, podlac rododendrony?
--

Gosia, z wiosenną głupaawką

2. Data: 2007-03-07 10:47:21

Temat: Re: Chwale się, mam parę kaczek w oczku
Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kaczek siedzi sobie w moim oczku wodnym. Kot z wrażenia mało do wody nie
> wpadł;-)Mała rzecz, a cieszy. Wiosnę czuc, w koncu

Wolę oczko bez kaczek (;
Jak masz w donicy możesz podlać ,
grunt u mnie jeszcze jak nasiąknięta gąbka ,
myślę że u Ciebie tak samo.

Pozdrawiam ,TeresaR w trakcie przesadzania roślin domowych , ogród jutro .

3. Data: 2007-03-07 10:56:01

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Teresa napisał(a):

> [...]
> myślę że u Ciebie tak samo.
> Pozdrawiam ,TeresaR w trakcie przesadzania roślin domowych , ogród jutro .
A, ja zaraz ruszam do ogrodu. U mnie jest 13C. Domowymi zajme sie jutro

--

Gosia

4. Data: 2007-03-07 11:20:52

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A, ja zaraz ruszam do ogrodu. U mnie jest 13C.

Teraz 18C

5. Data: 2007-03-07 14:32:34

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:eslves$v37$1@news.onet.pl Gosia Plitmik
> Dzisiaj rano tradycyjnie podreptałam do ogrodu i..patrzę, a u mmnie
> para kaczek siedzi sobie w moim oczku wodnym. Kot z wrażenia mało do
> wody nie wpadł;-)Mała rzecz, a cieszy. Wiosnę czuc, w koncu

Hejka. A u mnie dzisiaj nad działeczką pełno ptactwa. Przyleciały
rybitwy i długo kręciły w słońcu swoje akrobacje a na dodatek ogromny klucz
dzikich gęsi postanowił usiąść na łące za płotem i kołował mi nad głową
łopocząc skrzydłami. :-) Zewsząd było słychać najróżniejsze prasie głosy.
:-)
Pozdrawiam ekstatycznie Ja...cki

6. Data: 2007-03-07 19:52:08

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gosia Plitmik napisał:
> Dzisiaj rano tradycyjnie podreptałam do ogrodu i..patrzę, a u mmnie para
> kaczek siedzi sobie w moim oczku wodnym.

Skoro Ty podreptałaś, to i kaczki przydreptały :-)

Moje gratulacje ! Niedawno zaczęłaś przygodę
z ogrodem i już masz uznanie od dzikiego ptactwa.
Może planujesz dla nich budkę lęgową ?

Pozdrawiam, Barbara

7. Data: 2007-03-08 02:00:36

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Miącz wrote:

> Może planujesz dla nich budkę lęgową ?

Budkę lęgową dla kaczek???

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

8. Data: 2007-03-08 07:44:22

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:45ef6e44$0$24752$4c368faf@roadrunner.com Michal
Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> Budkę lęgową dla kaczek???

Hejka. Chyba nie myślisz, że kaczki składają jajka na wodzie? ;-)
Najlepsze są budki wiklinowe w kształcie wydłużonego kosza położonego na
boku na pomoście nad wodą.
Pozdrawiam gniazdowo Ja...cki

9. Data: 2007-03-08 08:38:30

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Miącz napisał(a):

> Moje gratulacje ! Niedawno zaczęłaś przygodę
> z ogrodem i już masz uznanie od dzikiego ptactwa.
> Może planujesz dla nich budkę lęgową ?

Chętnie bym zaplanowala, ale mam 3 koty i obawiam się, czy w takich
stresujących warunkach kaczki będą miały ochotę na amory;-)

--

Gosia

10. Data: 2007-03-08 14:14:39

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. Chyba nie myślisz, że kaczki składają jajka na wodzie? ;-)
> Najlepsze są budki wiklinowe w kształcie wydłużonego kosza położonego na
> boku na pomoście nad wodą.

Jak wygląda gniazdo kaczki wiem, bo już 2 razy miałem takowe w ogrodzie.
I uwierz mi, w niczym nie przypomina ono budki.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz