Kiedy aereacja młodego prawnika?

1. Data: 2007-03-06 12:55:28

Temat: Kiedy aereacja młodego prawnika?
Od: "drab" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam położony trawnik z rolki w maju zeszłego roku. Czy już mogę
przeprowadzić pierwszy zabieg areacji lub/i wertykulacji, tak aby nie
uszkodzić trawy? Jak często powinno wykonywać się takie zabiegi?

Pozdrowienia od laika :)
Marcin

2. Data: 2007-03-06 13:03:52

Temat: Re: Kiedy aereacja młodego prawnika?
Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

drab wrote:
(...)
ROTFL! Spójrz na swój subject. Ja bym nie próbowała żadnych zabiegów
na prawniku. Może on i młody, ale pewnie ma starszych kolegów.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

3. Data: 2007-03-06 15:36:23

Od: "Gustaw H." <n...@n...nocom> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 06 Mar 2007 14:03:52 +0100, Krystyna Chiger
<k...@h...people.pl> wrote:

> drab wrote:
> (...)
> ROTFL! Spójrz na swój subject. Ja bym nie próbowała żadnych zabiegów
> na prawniku. Może on i młody, ale pewnie ma starszych kolegów.

jeśli tylko prawnik to nie obawiałbym się wcale. to taki człowiek po
studiach ale bez wykształcenia jak mawiają ci po aplikacjach ;) - dopiero
jak zaliczy jakąś aplikację to można traktować poważniej...

chociaż z wertykulacją bym się powstrzymał. ;)

OPERA for MAC OSX

4. Data: 2007-03-06 16:14:41

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@h...people.pl> napisał w wiadomości
drab wrote:
(...)
ROTFL! Spójrz na swój subject. Ja bym nie próbowała żadnych zabiegów
na prawniku. Może on i młody, ale pewnie ma starszych kolegów.

No chwila....jeśli prawnik siedzi w zamkniętym biurze koniecznie trzeba go
przewietrzyć. Zabieg ja najbardziej wskazany, korzystny dla zdrowia :)

Pozdarawiam
Kaśka

5. Data: 2007-03-06 19:44:19

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Zostaw trawę w spokoju.

6. Data: 2007-03-07 07:17:28

Od: Rais <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

drab napisał(a):
>Jak często powinno wykonywać się takie zabiegi?

Oj jaki fajny temat ;)

BPNMSP
;)

Taras
Pierwszy podbiał
Brzydkie liście róży
Róże w pudełku - chyba za wcześnie kupiłem.
Sadzić, czy nie sadzić?