Taras

1. Data: 2007-03-06 12:33:18

Temat: Taras
Od: "Piotr" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam taki niecodzienny problem, zgodziłem się sąsiadowi na postawienie blisko
granicy z moją działką tarasu, ale okazało się że sąsiad stawia taras o
wysokości 1,5 metra czyli na tarasie jest trochę wyżej niż podłoga u mnie w
domu, czyli żeby zasłonić płtem widok z tarasu potrzebuje płotu o wysokości
1,5 metra od gruntu do poziomu tarasu i chyba z 1,8 metra żeby zasłonił
postać dorosłego człowieka stojącego na tarasie. Odległość sąsiada domu do
granicy to 4 metry i u mnie też są cztery metry. Proszę o informacje czy są
jakieś przepisy dotyczące wysokości tarasu i odległości od granicy.

Pozdrawiam

PIT

2. Data: 2007-03-06 19:40:52

Temat: Re: Taras
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> granicy to 4 metry i u mnie też są cztery metry. Proszę o informacje czy

> jakieś przepisy dotyczące wysokości tarasu i odległości od granicy.

Nie wiem, czy są jakieś przepisy, nie wnikałem, choć sąsiad
zbudował taki wysoki taras 2m od granicy. Za to dogadaliśmy się
i postawiłem tam wysoką pergolę, którą porasta m.in. cytryniec.
Wszyscy jesteśmy zadowoleni.

Pozdrawia polubownie boletus

3. Data: 2007-03-06 19:53:41

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o informacje czy są
> jakieś przepisy dotyczące wysokości tarasu i odległości od granicy.
>
> Pozdrawiam
>
> PIT
Balkony, tarasy, werandy- nie mogą pomniejszać obowiązujących odległości od
granic więcej niz 1,3 m.
Na pewno :-))
pozdrawiam, Bogda

Pierwszy podbiał
Brzydkie liście róży
Róże w pudełku - chyba za wcześnie kupiłem.
Sadzić, czy nie sadzić?
Rzeka Ina - stan obecny