Róże w pudełku - chyba za wcześnie kupiłem.

1. Data: 2007-03-06 07:40:36

Temat: Róże w pudełku - chyba za wcześnie kupiłem.
Od: Marek Szymański <m...@c...spamerzy_won.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Kupiłem kilka krzaków róż, trochę niskich z dużymi kwiatami (przynajmniej
takie mają być :) i 2 pnące. Wersja marketowa, pudełkowa. Tylko teraz nie
wiem co z nimi zrobić bo skubane zaczęły mi ożywać, pomimo tego, że trzymam
je od tygodnia w piwnicy. Boję się je wsadzić do ziemi, bo jeszcze na Warmii
przymrozki.
Poradźcie co robić, czy wetknąć mimo wszystko do ziemi, czy trzymać dalej w
piwnicy, czy może zapakować do pudła i na balkon, może tu im się wegetacja
trochę powstrzyma a w pudle to mi nie zamarzną.

Pozdrawiam
Marek Szymański

2. Data: 2007-03-06 18:12:56

Temat: Re: Róże w pudełku - chyba za wcześnie kupiłem.
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 Mar 2007 08:40:36 +0100, Marek Szymański napisał(a):

> [...]
> piwnicy, czy może zapakować do pudła i na balkon, może tu im się wegetacja
> trochę powstrzyma a w pudle to mi nie zamarzną.

Do ziemi - porządnie namoczyć korzenie przed posadzeniem, kilka godzin
najmniej.
Jeśli się boisz przymrozków to je po prostu osłoń kopczykami z ziemi.
Wbrew temu co się mówi, róże wcale nie są takie dlikatne.

Pozdrawiam,

Marta

3. Data: 2007-03-06 18:46:19

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli się boisz przymrozków to je po prostu osłoń kopczykami z ziemi.
> Wbrew temu co się mówi, róże wcale nie są takie dlikatne.

Dziś kupiłem cztery róze, jutro idą do ogrodu, bez rozpieszczania.
Pozdrawiam.Mirzan

4. Data: 2007-03-06 19:05:37

Od: "Filo" <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

A po co to moczenie ?

Pozdr, Filo.

5. Data: 2007-03-06 19:17:24

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A po co to moczenie ?

Po nic, w tym konkretnym przypadku to taka bajka.

6. Data: 2007-03-06 20:29:11

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan napisał(a):

> Dziś kupiłem cztery róze, jutro idą do ogrodu, bez rozpieszczania.
Pochwal sie jakie?

--

Gosia

7. Data: 2007-03-06 21:02:52

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pochwal sie jakie?

Niebieska i trzy do towarzystwa-biała, pomarańczowa, białoróżowa,
żółta.Nazwy w bagażniku na opakowaniu.Te niebieskie są w kolorze
lilaróż.A poszedłem kupić tylko siekierkę.
Pozdrawiam.Mirzan

8. Data: 2007-03-06 21:07:36

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:eske91$87n$1@nemesis.news.tpi.pl Filo
<f...@n...com> napisał(a):

> A po co to moczenie ?

Hejka. Jeżeli w 10%-towej zawiesinie Polagrocyny SL to przeciw
Agrobacterium tumefaciens.
Pozdrawiam odglebowo Ja...cki

9. Data: 2007-03-06 21:21:10

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:0268.00000131.45edd6fb@newsgate.onet.pl mirzan
<l...@o...pl> napisał(a):

> Niebieska i trzy do towarzystwa-biała, pomarańczowa, białoróżowa,
> żółta.Nazwy w bagażniku na opakowaniu.Te niebieskie są w kolorze
> lilaróż.A poszedłem kupić tylko siekierkę.

Hejka. Karczujesz lilie? :-)
Pozdrawiam ekstyrpacyjnie Ja...cki

10. Data: 2007-03-06 21:39:28

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Karczujesz lilie? :-)

Przepiórkom łby ucina.:-)

Sadzić, czy nie sadzić?
Rzeka Ina - stan obecny
Liliowce
profesjonalne strony za darmo
Czy można zacienić taras pnączem jednorocznym?