Chwalę - żel -krem do biustu ATW

1. Data: 2003-06-18 09:12:29

Temat: Chwalę - żel -krem do biustu ATW
Od: "Aurore" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamówiłam go od Zuzi, stosuję od poniedziałku, jak dla mnie rewelacja!
faktycznie poprawia wygląd i sprężystość skóry, mogę dalej bez obaw
estetycznych się dietować :)

Pozdrawiam
Aurore

1. Data: 2003-06-18 10:21:16

Temat: Re: Chwalę - żel -krem do biustu ATW
Od: "Dorota" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aurore" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Pozdrawiam
> Aurore
>
> A co to jest za firma ATW i gdzie to można kupić ?

Dorota

1. Data: 2003-06-18 10:29:53

Od: "Aurore" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota" napisał w wiadomości

> Dorota

Firma oferująca produkty w sprzedaży bezpośredniej.
Skontaktuj się z Zuzią (z...@n...pl)
Strona firmowa: http://www.atw.com.pl

Pozdrawiam
Aurore

1. Data: 2003-06-18 10:37:34

Temat: Odp: Chwalę - żel -krem do biustu ATW
Od: "Dasida" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

ATW to polskie kosmetyki z wyciagami homeopatycznymi
Kosmetyki sprzedawane sa w systemie sprzedazy bezposredniej

Mozna je kupic np. u mnie
A generalnie u konsultantow

Najbardziej popularna jest seria wyszczuplajaca i ujedrniajaca czyli:
zele wyszczuplajace, zele do pojedrniania biustu, zele przeciw celulitowi i
rozstepom, zele wyszczuplajace do kapieli i koncentrat 100% ziol XXL ktory
skutecznie pomaga w odchudzaniu
Ceny sa przystepne oprocz 100% ziol ten koncentrat jest drogi ale tez
najbardziej skuteczny

Goraco polecam

Użytkownik Dorota <d...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bcpeku$9sb$...@a...news.tpi.pl...

1. Data: 2003-06-18 11:41:53

Od: "Dasida" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zel krem do biustu kosztuje 17,85 ale czesto miewamy promocje

Użytkownik kruszynia <k...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bcpghj$8pt$...@n...news.tpi.pl...

1. Data: 2003-06-18 12:58:24

Od: "kruszynia" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zamówiłam go od Zuzi, stosuję od poniedziałku, jak dla mnie rewelacja!
> faktycznie poprawia wygląd i sprężystość skóry, mogę dalej bez obaw
> estetycznych się dietować :)

zdradz jeszcze prosze, ile ten kosmetyk kosztuje, bo jak tak zachwalacie, to
tez mam ochote sie skusic :)

pozdrawiam
kruszynia

1. Data: 2003-06-22 20:59:40

Od: "Amelka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zamówiłam go od Zuzi, stosuję od poniedziałku, jak dla mnie rewelacja!
> faktycznie poprawia wygląd i sprężystość skóry, mogę dalej bez obaw
> [...]
Zastanawiam się jak Ty stosujesz ten żel. Kiedyś też go stosowałam ale
wystarczyło, że
odstawiłam go na półkę od razu widziałam różnicę. Chcę przez to powiedzieć,
że po prostu
szkoda pieniędzy, bo efekt jest tylko w momencie stosowania. Chyba, że
lubisz uzależniać się
od kremu :) Powodzenia.
Amelka

bieżnia/gdzie w Krakowie/Huta