Chwilowe kłopoty z ostrością wzroku

1. Data: 2007-05-28 20:08:02

Temat: Chwilowe kłopoty z ostrością wzroku
Od: e...@e...com szukaj wiadomości tego autora

Witam!

(Uprzedzając: tak wiem, że był full o tym na grupie, ale nie znalazłem
niczego konkretnego, więc się pytam)

Moja koleżanka miewa problemy z ostrością wzroku - od czasu do czasu widzi
znacznie gorzej. Brak innych niepokojących objawów. Wizyta u okulisty
niczego nie wykazała. Czy może to być coś więcej niż przemęczenie lub brak
witamin? (rozumiem, że sok marchewkowy i witamina A są jak najbardziej na
miejscu)
--
Mariusz

2. Data: 2007-05-28 20:20:11

Temat: Re: Chwilowe kłopoty z ostrością wzroku
Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28.05.2007 e...@e...com <e...@e...com> napisał/a:
> [...]
> witamin? (rozumiem, że sok marchewkowy i witamina A są jak najbardziej na

Mam ostatnio to samo. :( Wzrok pływa mi o 0,5 doptrii, z -3 do -3,5. Kiedyś
takich wahań nie było.
--
Samotnik
http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

3. Data: 2007-05-28 21:59:30

Od: "Niusy Tłumaczenia" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam dokładnie tak samo. To wynik nadmiernej pracy oka (mi się waha czasem
ponad dioptrię). Moja okulistka ostrzegała, że przy zmęczonych oczach mogę
widzieć bardzo słabo - ale żeby się tym nie martwić. Witaminy można łykać
zawsze, dobrze też kupić sobie jakieś krople na zmęczone oczy.

Pozdrawiam
Anka

4. Data: 2007-05-30 06:11:03

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> witamin? (rozumiem, że sok marchewkowy i witamina A są jak najbardziej na

suchosc galek ocznych? zaburzenia krazenia? - te przyczyny wykluczone?

pozdr.

casus

Biopsja mammotomiczna
potencja
Dietetyk -prosze o pomoc!!!
Endoprotezy stawów biodrowych-Otwock
podrażnienia górnej części ud - aki krem/masc ?