Ciag dalszy czy warto flirtowac.

221. Data: 2002-04-23 20:36:53

Temat: Re: prosba było(..)
Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwax napisał

: > Zgadzam się z tym, ale nie do końca rozumiem, co to znaczy "przestać
: > chcieć"?

: Bo zacznę pić (nie piję) Palić (nie palę) chodzić na dziwki (nie
: chodzę) katować ją i dziecko (jeszcze poobijana nie chodzi)
: Nie będę przynosił do domu peniędzy za to sprowadzał będę kumpli i
: dziewczyny

Ale to wszystko nie jest zależne od Twojej żony. Chodziło mi o sytuację, gdy
wszystko z Twojej strony gra, a ona znajduje sobie kogoś, kto ją poraża.

: > Czy to nie jest po prostu przejaw braku odpowiedzialności?

: No napisz teraz o braku odpowiedzialności ze strony tak traktowanej
: kobiety.

W tym przypadku, o którym piszesz to faktycznie nie można mówić. Ale mi
chodziło o sytuację, gdy odchodzi się dla własnego widzimisię.
Ja się caly czas odnoszę do słów "tweety" - "jeśli mnie kiedyś jakiś facet
porazi, to odejdę do męża"

A już ogłosiłam EOT ;-))

Maja

222. Data: 2002-04-23 20:41:47

Temat: Re: Ciag dalszy czy warto flirtowac.
Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sasanka napisała

: > : co mi akurat sie nei bardzo podobalo.

: > A gdzie się podział Twój dystans? ;-)

: Czepiasz sie i tyle

A Ty się niepotrzebnie odgryzasz. Nie rozumiesz znaczenia ";-)"?

: bo Ci sie nie podoba, ze stoje po drugiej stronie barykady

?? A skąd Ci w ogóle coś takiego przyszło do głowy? Mało mnie obchodzi po
której stronie barykady stoisz, bo tak się składa, że nie należysz do osób, na
których opinii czy aprobacie mi zależy.

: i na sile szukasz argumentow , ja ich nie widze :).

A to już Twój problem.

: > Wygląda to na czepianie się z mojej strony, ale tak nie jest. Po prostu
: > mnie to ciekawi, ale jeśli nie chcesz - nie musisz odpowiadać.

: Spoko, lubi episac glupotki, nudzi mi sie strasznie :)

No to pisz sobie dalej te swoje głupotki. Ale pozwolisz, że z głupotkami
polemizować nie będę.

Maja

223. Data: 2002-04-24 07:03:34

Od: "Sasanka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja Krężel" <o...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> Sasanka napisała
> : Czepiasz sie i tyle
>
> A Ty się niepotrzebnie odgryzasz. Nie rozumiesz znaczenia ";-)"?

Ja sie lubie klocic, szczegolnie kiedy jest tak wysoki poziom dyskutantow :)
Nie musze za bardzo myslec wtedy ;)

> ?? A skąd Ci w ogóle coś takiego przyszło do głowy? Mało mnie obchodzi po
> której stronie barykady stoisz, bo tak się składa, że nie należysz do
> [...]

I bardzo fajnie, dawaj mi ignor' a :))))))))))))
Bedziesz miec pare postow na dobe mniej :)

> : i na sile szukasz argumentow , ja ich nie widze :).
>
> A to już Twój problem.

No nie bardzo, raczej Twoj :)

> [...]
>
> : Spoko, lubi episac glupotki, nudzi mi sie strasznie :)
>
> No to pisz sobie dalej te swoje głupotki. Ale pozwolisz, że z głupotkami

To dlaczego w ogole zaczynasz ? Ja sie nie czepiam nigdy pierwsza :)

Mowie Ci lista ignorowanych to najlepszy sposob na nasz problem :)

EOT bo to bezsens sie robi :))))))))))))

Pozdrawiam jak zwykle
Sasanka

224. Data: 2002-04-24 07:06:37

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> A już ogłosiłam EOT ;-))

No to na Twoje życzenie EOT

Pozdrawiam
Qwax

225. Data: 2002-04-24 07:42:07

Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sasanka" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ja sie lubie klocic, szczegolnie kiedy jest tak wysoki poziom dyskutantow
:)
> Nie musze za bardzo myslec wtedy ;)

Czyżby kolejna siostra bliźniaczka?

> I bardzo fajnie, dawaj mi ignor' a :))))))))))))
> Bedziesz miec pare postow na dobe mniej :)
Działa! Działa! Sprawdziłam
hahahahahaahah
Magdalena

226. Data: 2002-04-24 08:31:09

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sasanka napisała

Maja Krężel napisała

: > Mało mnie obchodzi po której stronie barykady stoisz, bo tak się składa,
: > że nie należysz do osób, na których opinii czy aprobacie mi zależy.

: I bardzo fajnie, dawaj mi ignor' a :))))))))))))

A co ma piernik do wiatraka?

: > : i na sile szukasz argumentow, ja ich nie widze :).

: > A to już Twój problem.

: No nie bardzo, raczej Twoj :)

Moim problemem jest to, że Ty nie potrafisz znaleźć argumentów w dyskusji??

: > No to pisz sobie dalej te swoje głupotki. Ale pozwolisz, że z głupotkami
: > polemizować nie będę.

: To dlaczego w ogole zaczynasz ?

Liczyłam na dyskusję, a nie na wymianę głupich tekstów. Gdy zaczynam rozmowę,
to nie wiem przecież z góry, czy trafię na kogoś na poziomie, który mi
odpowiada, czy też na idiotę [nic personalnego oczywiście].

: Mowie Ci lista ignorowanych to najlepszy sposob na nasz problem :)

Ależ ja nie mam żadnego problemu Sasanko.
Z jednym się tylko zgodzę - faktycznie czas na EOT.

Maja

227. Data: 2002-04-24 20:08:14

Temat: Odp: prosba było(..)
Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...q> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:4590-101
9...@2...17.138.62...

> A z matkami które dla dziecka wszystko to .....
> Potem są efekty - dzieci nie znające swojego miejsca w świecie - dla
> nich wszystko.
>
> Zastanawiam się czy "wyrżnąć" należało by te przerośnięte bachory czy
> ich mamusie.

Nie chodzi mi o zaspokajanie wszytkich ich potrzeb na zawolanie ale o zrob
ienie wszystkiego co w mojej mocy aby zadbac o ich bezpieczenstwo.

Magda

228. Data: 2002-04-25 01:44:59

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisała Perełka moja, Maja Krężel <o...@f...onet.pl>, odpisuję
zatem co następuje:

| : Rozumiem. Ale 92%genów mamy wspólnych z małpami a parę
wspólnych z
| : drzewami tez by się znalazło.
| Ale widocznie do tych pozostałych 8% genów inne mówią "Tak jest
szefie!" ;-)

Buehehehe :-))))))))

| Sądziłam, że chcesz udowodnić tezę "każdą kobietę można
poderwać"

Udowadniam z miejsca: Ona siada, a Ty szybkim ruchem kładziesz na
siedzisku pinezkę, łebkiem na dół
Której nie poderwiesz? :-P

Pozdrawiam po(d)rywczo,
didziak :-)

229. Data: 2002-04-26 05:33:44

Od: "kolorowa" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy nie.
>
> I O TYM CAŁY CZAS MÓWIMY!!!!! o sytuacji w której nie zapanuje i czy
> taka sytuacja jest możliwa.

O tym mówimy między innymi. Przede wszystkim zaś zastanawiamy się, czy każda
dziewczyna jest do poderwania i czy można stosować wobec każdej kobiety
regułę niekontrolowanego zjazdu;-))
Oczywiście, że taka sytuacja jest możliwa. Ale zanim do niej dojdzie kobieta
kontroluje swoje zmysły. Jak powszechnie wiadomo;)) podniecenie kobiety
rodzi się w głowie (nie mówimy teraz o sztucznych wspomagaczach). Ona musi
być gotowa wcześniej, musi już być otwarta, żeby do czegokolwiek doszło.
Jeśli pokrętło ma ustawione na "nie" - to nie i cześć,o czym już kilka
dziewczyn wspominało.
Teraz może o sytuacji, kiedy kobieta założyła sobie, że na tyle sobie
pozwolę, a dalej już nie. To rzeczywiście może być trudne do wykonania, ale
nie znaczy, że niemożliwe, o czym osobiście się przekonałam, ale więcej
dowodów nie posiadam, wobec czego proponuję
EOT.

Z pozdrowieniami:)
Małgosia

OT - chleb
refleksja
zastępcza służba wojskowa w gospodarstwach
Czy warto flirtowac?
nie daję rady