Ciągłe szkolenie farmaceutów. Tłumaczenie artykołów zagranicznych.

1. Data: 2004-07-13 11:24:45

Temat: Ciągłe szkolenie farmaceutów. Tłumaczenie artykołów zagranicznych.
Od: "Marcin" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!

Mam pytanie dotyczące ciągłego szkolenia farmaceutów
czyli zdobywania ponktów poprzez uczestniczenie w szkoleniach itp.
Wiem, że jest też możliwość tłumaczenia artykołów zagranicznych
(za koreśloną liczbę punktów).
Chciałbym dowiedzieć się szczegłółów dotyczących tego tematu
tzn. jakie to mają być artykuły, z jakiś konkretnych czasopism,
jakiej długości, treści, czy są inne ograniczenia np. czasowe
czyli czy jest jakiś termin w ciągu kturego trzeba
wywiązać się z tłumaczenia itd.
Byłem w izbie aptekarskiej by się na ten temat dowiedzieć
skierowali mnie do Studium Szkolenia Podyplomowego-tam też
nie uzyskałem zadowalającej odpowiedzi.

Pozderawiam
Marcin

2. Data: 2004-07-13 17:21:10

Od: "apzw" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie przypominam sobie aby za tłumaczenie były punkty.

Owszem są punkty ale za publikacje i artykuły.

Za tłumaczenie to pewnie autor oryginalnego tekstu mógłby uzyskać punkty...

Pozdr.
--
Wojciech "IRenka" Olender
mailto:a...@p...pl

3. Data: 2004-07-13 19:21:25

Od: n...@p...fm (Nostrzyk) szukaj wiadomości tego autora

Ty chyba nie masz co robić chłopie. Zapomnij o ciagłych szkoleniach - to
fikcja. Zreszta rozporządzenie nie mówi o zadnych sankcjach za
nieuczestniczenie w nich.

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.sci.farmacja

realizacja recepty