Vitamina

1. Data: 2004-07-08 06:36:34

Temat: Vitamina
Od: aureliusz <...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Już we wrześniu do wszystkich aptek w Polsce trafi nowy numer Vitaminy
C++ - czasopisma dla aptekarzy wydawanego przez KAMSOFT.

Jakie tematy według Państwa powinny być poruszanena na łamach tego
czasopisma?

pozdrawiam,

Arkadiusz Nawrot (48-32) 209-07-05 w. 11532
1125 Sekcja Czasopism
Dział Marketingu, Wydział Rozwoju
P.I. KAMSOFT; 40-235 Katowice, ul. 1 Maja 133; tel. (48-32) 209-07-05;
fax 209-07-15

PS. Firmy zainteresowane reklamą proszę jak najszybszy kontakt, we
terminie do 30 lipca. 1125(at)kamsoft.pl

2. Data: 2004-07-08 20:34:46

Temat: Re: Vitamina
Od: grabarz666 <grabarz666@_CUT_bodybuilding.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik aureliusz napisał:

> [...]
> fax 209-07-15
>
> PS. Firmy zainteresowane reklamą proszę jak najszybszy kontakt, we
> terminie do 30 lipca. 1125(at)kamsoft.pl

Przydałoby sie o przeniesieniu KS Apteki na darmowe systemy operacjne
unix (linuxy i bsd). Lub zeby byla mozliwosc uruchomieniaich na
emulatorze WinE. Bo pod tym DOS-em to szlag trafia.

grabarz666

3. Data: 2004-07-09 21:56:27

Od: "_Mark_" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "grabarz666" <grabarz666@_CUT_bodybuilding.pl> napisał w
wiadomości news:cckb60$3oo$2@atlantis.news.tpi.pl...

> grabarz666

To jest program dla aptekarzy i od kilku lat jest w wersji windows ;)

pzdr

4. Data: 2004-07-10 20:42:26

Od: grabarz666 <grabarz666@_CUT_bodybuilding.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik _Mark_ napisał:
> [...]
> wiadomości news:cckb60$3oo$2@atlantis.news.tpi.pl...

> To jest program dla aptekarzy i od kilku lat jest w wersji windows ;)

wiem ze jest ale niesamowicie drogi w porowna niu do wersji dosowej!
Slyszalem ze pojawiaja sie tam jakies bledy. reszta nalezy do Was.

pozdr.

5. Data: 2004-07-10 22:04:45

Od: "_Mark_" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "grabarz666" <grabarz666@_CUT_bodybuilding.pl> napisał w
wiadomości news:ccpkcd$ikj$1@atlantis.news.tpi.pl...

> wiem ze jest ale niesamowicie drogi w porowna niu do wersji dosowej!

Nie wiem ile kosztuje pełna wersja, ale przeskoczenie z dos do windows
kosztuje ok. 260 zł dla wersji jednostanowiskowej. Czy to jest niesamowicie
drogo?

> Slyszalem ze pojawiaja sie tam jakies bledy. reszta nalezy do Was.

Jak w każdym programie, a w tym nie dzieje się nic takiego szczególnego, co
wyróżniałoby go wśród innych tego typu programów.
I to, co najbardziej lubią tygrysy i grabarze :)), może częściowo pracować
na platformie *nix i to bez jakiejś chorej emulacji :)

pzdr

6. Data: 2004-07-12 17:00:41

Od: Lukasz Komsta <l...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem ile kosztuje pełna wersja, ale przeskoczenie z dos do windows
> kosztuje ok. 260 zł dla wersji jednostanowiskowej. Czy to jest niesamowicie
> drogo?

A serwer SQL do tego dodają gratis? ;)

--
* Lukasz Komsta *
* http://www.komsta.net/ *

7. Data: 2004-07-12 17:21:22

Od: "_Mark_" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukasz Komsta" <l...@n...spam> napisał w wiadomości

> A serwer SQL do tego dodają gratis? ;)

Jak najbardziej, dla mniejszych aptek do czterech stanowisk chyba,
InterBase/FireBird gratis :))

pzdr
Marek

8. Data: 2004-07-15 11:24:40

Od: grabarz666 <grabarz666@_CUT_bodybuilding.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik _Mark_ napisał:

może częściowo pracować
> na platformie *nix i to bez jakiejś chorej emulacji :)
>
> pzdr

moze zblizysz temat bo mam ochote wgrac darmowego linuxa Aurox i tam
jest WinE i chcialbym sprobowac.

pozdr.

9. Data: 2004-07-15 12:51:25

Od: "_Mark_" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "grabarz666" <grabarz666@_CUT_bodybuilding.pl> napisał w
wiadomości news:cd5pip$1id$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik _Mark_ napisał:
>
> może częściowo pracować

> moze zblizysz temat bo mam ochote wgrac darmowego linuxa Aurox i tam
> jest WinE i chcialbym sprobowac.

Postraj się o demo KS-APW (np. z FTP Kamsoftu) i uruchom serwer InterBase
lub FireBird na Linuksie i już, jako prawdziwy harcorowiec, możesz
obsługiwać aptekę z konsoli Interactiwe SQL, wklepując zapytania do bazy
(szybko nie będzie, ale pacjentom z wrażenia szczena opadnie do ziemi ;)).
Stanowisko możesz podłączyć windowsowe, albo spróbować emulować (nigdy tego
nie robiłem, to jakby co poinformuj o wynikach ;), a w wolnych chwilach
możesz sobie napisać w C w oparciu o bibliotekę Qt, własnego klienta (mam
nedzieję że się GNU-Apteką podzielisz ;), albo wyklikać w Kylixie wg
własnych upodobań ;))

przyjemnych eksperymentów ;)
http://republika.pl/glupotka/KS-APL.jpg

pzdr
Marek

10. Data: 2004-07-17 19:40:18

Od: grabarz666 <grabarz666@_CUT_bodybuilding.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik _Mark_ napisał:
> [...]
> możesz sobie napisać w C w oparciu o bibliotekę Qt, własnego klienta (mam
> nedzieję że się GNU-Apteką podzielisz ;), albo wyklikać w Kylixie wg

Wielkie dszieki! Niedlugo sprobuje, jezeli cos uda sie uruchomic to
powiadomie. Klienta chyba napisze, bedzie ciekawie wygladać ;)

Pozdrawia
Pawęł Grabowski

"produkt leczniczy" - jaka definicja ?
siarczan kanamycyny