realizacja recepty

1. Data: 2004-07-12 20:46:56

Temat: realizacja recepty
Od: "Joasia" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy wydalibyście Anafranil na rp.P w ilości 60 szt. przy dawkowaniu:
S:1/2-0-1 przez 1 miesiąc?

--
Asia.

2. Data: 2004-07-12 21:30:49

Temat: Re: realizacja recepty
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

raczej tak, choć z dużym namysłem. na zniżkę przysługuje wg. dawkowania 40
tabletek, paczka jest po 30, nie dzieli sie opakowań, nie przekroczone jest
90dni- więc zaokrąglenie w górę.

3. Data: 2004-07-13 19:11:41

Od: "Łukasz Ejsmont" <e...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joasia" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Czy wydalibyście Anafranil na rp.P w ilości 60 szt. przy dawkowaniu:
> S:1/2-0-1 przez 1 miesiąc?
>
> --
> Asia.
]

Rozumiem że na recepcie było napisane że lek będzie przyjmowany 1 miesią.
W tej sytuacji 45 tab. wydał bym z ulgą pozostała ilość opakowania
pełnopłatnie.

4. Data: 2004-07-14 13:37:59

Od: "apzw" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozumiem że na recepcie było napisane że lek będzie przyjmowany 1 miesią.
> W tej sytuacji 45 tab. wydał bym z ulgą pozostała ilość opakowania
> pełnopłatnie.

A to na podstawie jakich przepisów???

--
Wojciech "IRenka" Olender
mailto:a...@p...pl

5. Data: 2004-07-14 18:16:04

Od: "Walentyn" <walentyn@WYTNIJ_TOonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no właśnie na podstawie czego takie zachowanie ??
1 miesiąc oznacza 45 tabletek, a zgodnie z OBOWIĄZUJĄCYMI przepisami
opakowań oryginalnych nie powinno się dzielić (oprócz antybiotyków i paru
innych np. Myolastanu). Wydajesz 2 op. a 30 tbl. i wszystko, nad czym tu się
zastanawiać ???

6. Data: 2004-07-15 07:59:49

Od: "apzw" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> innych np. Myolastanu).
Z myolastanem i podobnymi jest burdel i sprzeczne zapisy. Z całą resztą nie
ma problemu. Dzieleniu do opakowania bezpośredniego tj. blistra, ampułki
etc. podlegają z leków doustnych tylko antybiotyki.

7. Data: 2004-07-17 19:28:37

Od: "Łukasz Ejsmont" <e...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "apzw" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> A to na podstawie jakich przepisów???

Lekarz wypisując dawkowanie na okreslony okres wyznaczył liczbe tabletek
jaką nalezło by wydac pacjentowi 45 sztuk
NFZ uznaje że na taką ilość tabletek pacjentowi należy się ulga. Ze względu
że nie moge podzielić jednego opakowania i musze wydac je w całości pacjent
za nadwyżkę musi zapłacić pełnopłatnie - tak rozumuje NFZ.

heyka
Vasolastine
-- Produkty -- Terapia Magnetyczna -
Vitamina