Cialdini, akwizycja i ankiety cz.1.

1. Data: 2002-08-27 11:17:47

Temat: Cialdini, akwizycja i ankiety cz.1.
Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witajcie drodzy grupowicze :)

Zamieszczam na tej grupie swoj post, majac nadzieje, ze znajdzie sie kilka
fachowcow, ktorzy mi pomoga.

No to zaczynamy...

Od wrzesnia zaczynam prace w firmie kosmetycznej, ktora postanowila oprocz
sprzedazy hurtowej uruchomic rowniez sprzedaz bezposrednia. Mnie przypadlo
zadanie sporzadzenia dla akwizytorow odpowiednich "instrukcji perswazji" wobec
potencjalnych klientow. Z tego co wiem, to firmy specjalizujace sie w tych
dziedzinach zaopatruja swoich przedstawicieli w ankiety, ktore wg
zasady "Zaangazowania i konsekwencji" ( w tym miejscu "klania sie" tytulowy
Cialdini), maja sklonic klientow do kupna produktu.

Moje pytanie oczywiscie jest nastepujace: Czy ktos z Was wie jakie zasady
rzadza ulozeniem pytan w tych ankietach i czy moglibyscie mi dac ewentualnie
jakies wskazowki?

Wielkie dzieki! :)

P.S.
Na poczatek firma zdecydowala sie sprzedawac ta metoda kremy do rak. (jesli to
ma jakies znaczenie dla tego tematu).

1. Data: 2002-08-27 12:20:16

Temat: Re: Cialdini, akwizycja i ankiety cz.1.
Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zadanie sporzadzenia dla akwizytorow odpowiednich "instrukcji perswazji"

Podstawowe pytanie brzmi: Dlaczego ta firma zatrudniła osobę, która nie zna
się na tym co ma robić. Albo powinni byli zapewnić ci szkolenie, no chyba ze
sa przekonani ze zatrudnili osobe która sie na tym zna, albo
powinnizatrudnic kogos kto rzeczywiscie sie na tym zna, w końcu bezrobocie
mamy 20%, na pewno kogos odpowiedniego by znaleźli.
Moze ktos Ci pomoże, ale to Twoja praca, i to Tobie za nią zapłacą, więc czy
wszystko tu jest w porządku?
Lia

rozpad zwiazku - materializm
statystyka ze strony PSP - dla tych co nie zagladaja
Robie sie czerowny
dotyk