Ciasteczkowy potwór recenzuje ...

1. Data: 2002-10-06 09:19:24

Temat: Ciasteczkowy potwór recenzuje ...
Od: "Królewna" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tymi cynamonowymi ciasteczkami to wielka wtopa, nie dość, że są okrutnie
słodkie, to jeszcze pieką...
się bez mała dwa razy dłużej niż to podaliście...

1. Data: 2002-10-06 09:29:49

Temat: Re: Ciasteczkowy potwór recenzuje ...
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Królewna" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> Z tymi cynamonowymi ciasteczkami to wielka wtopa, nie dość, że są okrutnie
> słodkie, to jeszcze pieką...
> się bez mała dwa razy dłużej niż to podaliście...

wtopa jak wtopa, sie zdarza, ale akurat kilka osob z tego przepisu
korzystalo, na czele z moja rodzina i wychodzi super. Nic nie piecze w
jezor, za to ladnie pachnie. Jedne z moich ulubionych ciastek. Nie przyszlo
Ci do glowy, ze moze masz inny gust albo cos zrobilas zle?

pozdrowka
wkn

1. Data: 2002-10-06 09:32:59

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
przyszlo
> Ci do glowy, ze moze masz inny gust albo cos zrobilas zle?

aaa, zapomnialam zapytac, jaki masz piekarnik? Bo np u naszej babci, to w
ogole cuda sioe dzieja, bo piekarnik jakos niedomaga i wszystko sie w nim
piecze inaczej niz podaja.

wkn

1. Data: 2002-10-06 09:34:07

Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn"
> wtopa jak wtopa, sie zdarza, ale akurat kilka osob z tego przepisu
> korzystalo, na czele z moja rodzina i wychodzi super. Nic nie piecze w
> jezor

Nie spać, nie spać: czytać!
Użytkownik "Królewna"
"to jeszcze pieką...się bez mała dwa razy dłużej niż to podaliście"
Asia

1. Data: 2002-10-06 19:36:30

Od: "Kyzyl" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To nie możliwe.. próbowałem Twych ciasteczek.. były wyśmienite....:)

faszerowana dynia
kurczak
Grog-napój morski ;-)
Po gorolsku ...Hej! :)