nowa:-)

1. Data: 2002-10-06 11:06:22

Temat: nowa:-)
Od: "anita1" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczów . Mam na imie Anita.
Przez przypadek weszłam na tą grupę i juz nie mogę wyjść.
Tak mi się tu spodobało .czytam przepisy juz od wczoraj , jest wiele takich
których juz dawno szukalam. Mam nadzieje ze bede tu stałym bywalcem.
Pozdrawiam wszystkich :-))))

1. Data: 2002-10-06 12:08:44

Temat: Re: nowa:-)
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 6 Oct 2002 13:06:22 +0200, "anita1" <a...@i...pl>
wrote:

> [...]
>Tak mi się tu spodobało .czytam przepisy juz od wczoraj , jest wiele takich
>których juz dawno szukalam. Mam nadzieje ze bede tu stałym bywalcem.

hej! Witaj! ta grupa wplywa dosc negatywnie na wymiary, stan
garnkow (spalone w zwiazku z TYLKO sprawdzaniem co na grupie oraz
na nastroje osoby glodnej - czytajac przeradza sie w zglodnialego
tygrysa...a w archiwum juz bylas? eee, chyba nie, bo stamtad sie
nie wychodzi szybko ;))

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-10-06 13:10:13

Od: "halszczak" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tezjestem nowy, chociaz garnki mi sie jeszcze nie przypalily, ale
rachunki zza telefon wzrosly o polowe (z czego bardzo niezadowolona jest
moja malzonka).
Smacznego
Artur
P.S.
Przez archiwum jeszcze nie przebrnalem.

1. Data: 2002-10-06 13:57:01

Od: "+Protz+" <p...@w...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

halszczak napisał(a):

> za telefon wzrosly o polowe

no coz, jesli to tepsa, pozostaje ryczalt.

--
+Protz+
GG: 2186383

1. Data: 2002-10-06 15:58:25

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 6 Oct 2002 15:10:13 +0200, "halszczak"
<h...@i...pl> wrote:

>Ja tezjestem nowy, chociaz garnki mi sie jeszcze nie przypalily, ale
>rachunki zza telefon wzrosly o polowe (z czego bardzo niezadowolona jest
> [...]

to chyba Ci taniej wyjdzie poleciec do jakiejs kawiarenki
internetowej grzebac w archiwum i co smaczniejsze kaski (konski)
wrzucac na jakies ruchome cos - cd lub floppy...archiwum to nie
zarty! No, moze nie same zarty ;))
K.T. - starannie opakowana

Ciasteczkowy potwór recenzuje ...
faszerowana dynia