Ciasto na kebab zwijany

1. Data: 2006-06-15 15:13:55

Temat: Ciasto na kebab zwijany
Od: "Lyntus" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zna ktoś przepis na ciasto do kebaba? Chodzi o kebab zwijany. Kształtem
przypomina naleśnik. Może wie ktoś jak je zrobić ?

Pozdro

2. Data: 2006-06-15 17:26:35

Temat: Re: Ciasto na kebab zwijany
Od: "BasiaK" <B...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lyntus" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> Zna ktoś przepis na ciasto do kebaba? Chodzi o kebab zwijany. Kształtem
> przypomina naleśnik. Może wie ktoś jak je zrobić ?
>
> Pozdro

Nie czasem tortilla ? wygląda jak naleśnik. Jeśli twierdzisz że jednak
kebab, to według mnie chodzi Ci o przepis na chlebek,
Basia

3. Data: 2006-06-15 22:02:30

Od: Jaz <j...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lyntus wrote:
> Zna ktoś przepis na ciasto do kebaba? Chodzi o kebab zwijany. Kształtem
> przypomina naleśnik. Może wie ktoś jak je zrobić ?
>
> Pozdro

ciasto do kebaba????? kebab to mieso !!!!

4. Data: 2006-06-16 00:42:03

Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"Lyntus" <t...@o...pl> skrev i meddelandet
> Zna ktoś przepis na ciasto do kebaba? Chodzi o kebab zwijany. Kształtem
> przypomina naleśnik. Może wie ktoś jak je zrobić ?

Nie znam, ale wpisalam "chleb pita" do wyszukiwarki i natrafilam na taki
przepis:
http://kuchnia.o2.pl/przepisy/obiekt_int.php?id_p=14
13

O to chodzi?

magda

5. Data: 2006-06-16 00:47:13

Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"BasiaK" <B...@p...onet.pl> skrev i meddelandet
> Użytkownik "Lyntus" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie czasem tortilla ?

BasiuK, powiedz, ze zartowalas.....

magda

6. Data: 2006-06-16 06:32:01

Od: KSZYCHOOO <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lyntus napisał:

> Zna ktoś przepis na ciasto do kebaba? Chodzi o kebab zwijany. Kształtem
> przypomina naleśnik. Może wie ktoś jak je zrobić ?

witam

chodzi o kebab w ciescie (u mnie cos takiego jest)
przypuszczam, ze chodzi o przepis na nalesnik

btw: w sklepach pojawily sie wraps'y (gotowe nalesniki)

pozdrawiam
K.

7. Data: 2006-06-16 09:30:28

Od: "Tomaszt81" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Lodzi w nowootwartej Manufakturze jest "stanowisko" na ktorym podaja
kebaba w nalesniku, nawet ma jakas nazwe taki sposob podania, niestety nie
pamietam. Ciasto podobne do tortilli ale z poodciskanymi prazkami jakby od
kratki grillowej i chyba rozni sie skladem nieco aczkolwiek nie wnikalem
wtedy bo bylem glodny i dodatkowo jadlem w pospiechu :]

8. Data: 2006-06-16 10:57:38

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomaszt81 napisał(a):
> [...]
> kratki grillowej i chyba rozni sie skladem nieco aczkolwiek nie wnikalem
> wtedy bo bylem glodny i dodatkowo jadlem w pospiechu :]

W poznanskiej kebabierni w Plazie nawet nazywa sie to ,,kebab tortilla''.

th

9. Data: 2006-06-16 19:26:17

Od: j...@e...pl szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2006-06-16 19:29:37

Od: j...@e...pl szukaj wiadomości tego autora

Lyntus napisał(a):
> Zna ktoś przepis na ciasto do kebaba? Chodzi o kebab zwijany. Kształtem
> przypomina naleśnik. Może wie ktoś jak je zrobić ?
>
> Pozdro

Coprawda nie znam przepisu, ale sądzę, że chodzi o rollo, takie
cienkie ciasto zawijane w rulon z nadzieniem jak do kebaba. U nas jest
serwowane w http://www.baalbek.pl/menu.html niestety nie ma zdjęcia.

Jollen

No i...
A tera