lemon cheese

1. Data: 2006-06-15 20:25:57

Temat: lemon cheese
Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyjaciele zamorscy! Zostałam obdarowana słoiczkiem specjału o nazwie
"Lemon cheese with advocaat". Zawiera cukier, cytryny, całe jajka, masło,
adwokata. Mogę tym pewnie polać lody, ale może jest jakieś bardziej
wyrafinowane zastosowanie?

Będę wdzieczna za podpowiedzi. Aha, wyguglałam sobie, że istnieje chyba coś
podobnego, tyle że nie na słodko - prawda-li to?

Margola

2. Data: 2006-06-16 20:32:28

Temat: Re: lemon cheese
Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:e6sfpb$6rv$1@atlantis.news.tpi.pl, Margola wrote:
> [...]
> "Lemon cheese with advocaat". Zawiera cukier, cytryny, całe jajka,
> masło, adwokata. Mogę tym pewnie polać lody, ale może jest jakieś

Polać? A to płynne jest? Bo w pierwszym momencie myślałam, że chodzi o
rodzaj "lemon curd", którym ja smaruję chleb (zamiast dżemu).

Hania
--
***
What is a detour? A wrong way to the right place. [Laurel & Hardy]

3. Data: 2006-06-17 09:20:35

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 15 Jun 2006 22:25:57 +0200, "Margola"
<malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> wrote:

>Przyjaciele zamorscy! Zosta?am obdarowana s?oiczkiem specja?u o nazwie
>"Lemon cheese with advocaat". Zawiera cukier, cytryny, ca?e jajka, mas?o,
>adwokata. Mog? tym pewnie pola? lody, ale mo?e jest jakie? bardziej
>wyrafinowane zastosowanie?
>
>B?d? wdzieczna za podpowiedzi. Aha, wygugla?am sobie, ?e istnieje chyba co?
>podobnego, tyle ?e nie na s?odko - prawda-li to?
>
>Margola

Siup na grzanke, na to plasterek banana. albo kilka. Albo nadziac
kruche puste babeczki. Albo biszkopt przekroic wymieszac ony
lemon cheese z serem typu mascarpone. przelozyc biszkopt i jesc
Jest jeszzcze orange curd/cheese...tez fajowe
co do niesklodkiego to nie znam

pierz, co lubi i lemon cheese ( i inne owocowe takze samo) oraz
lemon curd, czego to, co ma Marggola jest wariantem. Albo
odwrotnie :P
K.T. - starannie opakowana

4. Data: 2006-06-17 09:21:13

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 16 Jun 2006 21:32:28 +0100, "Hanna Burdon"
<b...@p...onet.pl> wrote:

>Polać? A to płynne jest? Bo w pierwszym momencie myślałam, że chodzi o
>rodzaj "lemon curd", którym ja smaruję chleb (zamiast dżemu).
>
>Hania

nie zauwazylam polania....dziwne...ze jest, nie ze nie zauwazylam
:P

Pierz
K.T. - starannie opakowana

Ciasto na kebab zwijany