Ciasto na łazanki

1. Data: 2006-12-22 22:54:22

Temat: Ciasto na łazanki
Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

Jak zrobić ciasto na łazanki? Chcę zrobić jakąś potrawę na wigilię, a
tę lubię. :) Normalnie kupuje makaron po prostu, ale chyba domowe
będzie lepsze.

Wydaje mi się, że ciasto takie jak na pierogi (mąka, masło, mleko - w
jakich proporcjach?), rozrobić, rozwałkować i co dalej? Czekać (ile) aż
podeschnie i gotować? Jak gotować aby się nie pozlepiały?

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

2. Data: 2006-12-22 23:08:05

Temat: Re: Ciasto na łazanki
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-12-22 23:54:22 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Konrad Kosmowski* skreślił te oto słowa:

> Wydaje mi się, że ciasto takie jak na pierogi (mąka, masło, mleko - w
> jakich proporcjach?),

Nie. Takie jak na makaron.
(200 g maki, 1 jajko, 1 zóltko, sol, łyzka oleju, 3 - 4 łyzki wody;
posiekac nozem, wyrabiac 10 minut)
Zreszta przegooglaj sobie za ciastem na makaron.

> rozrobić, rozwałkować i co dalej? Czekać (ile) aż
> podeschnie i gotować? Jak gotować aby się nie pozlepiały?

Rozwałkowac, pokroic w pasy, a nastepnie w romby. Gotowac jak makaron.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

ciasto
Życzenia
Ze sciepy
W czym mrozić?