Ciasto z orzechami

1. Data: 2000-02-09 09:13:26

Temat: Ciasto z orzechami
Od: "Danka" <d...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam przepisu na ciasto z orzechami. Kiedyś jadłam na cieście orzechy w
miodzie czy coś takiego?? pycha
Znalazłam biszkopt z orzechami, pycha! mogę polecić bo już go robiłam.. :)
a teraz zaplanowałam sobie, że na cieście położę dużo orzechów i zaleję
polewą karmelową, tylko jakie ciasto by się nadawało ??
myślałam o biszkopcie ale chyba jest za miękki...
Proszę podpowiedzcie mi jakiś orzechowy przepis?

Pozdrawiam
Danka

1. Data: 2000-02-09 14:04:47

Temat: Re: Ciasto z orzechami
Od: Ewa <s...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Danka wrote:

> [...]
> myślałam o biszkopcie ale chyba jest za miękki...
> Proszę podpowiedzcie mi jakiś orzechowy przepis?

Kiedys jadlam cos co sie nazywalo walnut pie. Bylo przepyszne. Znalazlam
na sieci (www.pierecipe.com/- polecam) przepis ale jeszcze go nie
sprawdzilam wiec nie wiem jak sie ma do tego co jadlam:
English Walnut Pie
Ingredients:
3 eggs
1/4 teaspoon salt
3/4 cup white sugar
2 teaspoons vanilla extract
3/4 cup light corn syrup
1 cup English walnuts
1/4 cup butter or margarine
1 deep dish pie shell
Directions:
1 Preheat oven to 400 degrees F (205 degrees C).
2 Beat the eggs in a large bowl. Mix in sugar, salt, vanilla, and
syrup. Melt the butter or margarine, and add it to the egg mixture. Stir
in the nuts. Pour filling into pie shell.
3 Bake in preheated oven for 10 minutes. Reduce heat to 300 degrees F
(150 degrees C), and
continue baking for 35 to 45 minutes.

Walnut Pie Crust
" This pie crust can be made and frozen for up to 2 months before
using. "
Ingredients:
1 1/2 cups coarsely ground walnuts
3 tablespoons butter or margarine
2 tablespoons white sugar
Directions:
1 In a medium mixing bowl, combine all ingredients. Press the nut
mixture firmly into bottom and sides of a 9 inch pie plate.
2 Bake at 325 degrees F (165 degrees C) for about 10 minutes, or until
the edge is golden brown.Cool.

Wlasciwa dieta, czyli .......
Re: koniak brandy
Kasa