Ciąża i swędzenie

1. Data: 2007-04-30 19:00:29

Temat: Ciąża i swędzenie
Od: Fox <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. U mojej żony występuje swędzenie w okolicach ujścia cewki
moczowej. Jest w 7 miesiącu ciąży, czym można to płukać (rumianek) żeby
pomogło?

2. Data: 2007-04-30 19:06:36

Temat: Re: Ciąża i swędzenie
Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fox" <p...@g...pl> wrote in message
> Witam. U mojej żony występuje swędzenie w okolicach ujścia cewki moczowej.
> Jest w 7 miesiącu ciąży, czym można to płukać (rumianek) żeby pomogło?

Płukac od wewnątrz (doustnie) sokiem z zurawin. Zewnetrznie chyba Lactacid,
płyn do higieny intymnej z kwasem mlekowym. Ja w kazdym razie stosuje duzo
plynów i sok zurawinowy i na razie odpukac działa.

pozdr

cherokee
i Julka ~ 10.08.2007

3. Data: 2007-04-30 19:33:15

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam. U mojej żony występuje swędzenie w okolicach ujścia cewki moczowej.
> Jest w 7 miesiącu ciąży, czym można to płukać (rumianek) żeby pomogło?

Raczej wybrałabym się do ginekologa. Czasem w ciąży łapie się różne grzybice
:-).

d.

4. Data: 2007-04-30 19:53:10

Od: "ARKÓDIÓSZ" <sóppórt@xn--dpa-gna.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fox pisze:

> Witam. U mojej żony występuje swędzenie w okolicach ujścia cewki moczowej.
> Jest w 7 miesiącu ciąży, czym można to płukać (rumianek) żeby pomogło?

czas rzebyś róchał jom tylko w sralnie to samo pżejdzie

wzrost mocznika
Nocna podroz
cesarskie ciecie - saczenie z rany
ArthroStop