Cięcie drzew i krzewów - do kiedy?

1. Data: 2014-03-01 16:44:37

Temat: Cięcie drzew i krzewów - do kiedy?
Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak co roku zagapiłem się i już mamy marzec.
Jeszcze teraz mam ponad tygodniowy wyjazd i niewiele w ogrodzie zwojuję.
Czy cięcie śliw, jabłoni i gruszy a także krzewów porzeczki po 15 marca
im nie zaszkodzi?
Jacek

2. Data: 2014-03-01 16:51:59

Temat: Re: Cięcie drzew i krzewów - do kiedy?
Od: "Ajgul" <p...@k...uz> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy cięcie śliw, jabłoni i gruszy a także krzewów porzeczki po 15 marca im

Jabłoni to nic nie zaszkodzi. Nawet w kwietniu możesz. Sliwy to się raczej
mało tnie, grusze też nie za bardzo, tylko dziki i pędy zaburzające kształt
drzewa.
Aygul

Re: Ziólka już!
Ziólka już!
Starzec srebrzysty
Co na komary na zewnątrz?
Cięcie odmładzające drzew owocowych. Dobra pora?