Ciekaw jetem czy będzie to sąd kapturowy ?

następny post »
From: LeoTar Gnostyk <l...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Ciekaw jetem czy będzie to sąd kapturowy ?
Date: Sun, 3 Mar 2019 07:40:09 +0100

W lutym zostałem poproszony przez Sąd Okręgowy we Wrocławiu, abym w dniu
1 marca 2019 r. był obecny w PDPS w Ostrowinie ponieważ chcą mnie
przesłuchać biegli sądowi: psychiatra i psycholog.
http://leotar.pl/year_2018/files/20190206-Zawiadomie
nie-z-S-du-Okr-gowego-c.pdf

W piątek, 1 marca 2019r. odbyło się w PDPS w Ostrowinie pierwsze
posiedzenie Sądu Okręgowego w sprawie całkowitego ubezwłasnowolnienia
mnie w składzie: sędzia (mężczyzna), psychiatra (kobieta), psycholog
(kobieta) i sekretarka. Niestety, nie przedstawili się więc ja również
nie mogę ich przedstawić.

Przede mną sądzono jakiegoś innego pensjonariusza. Pojawiła się również
p.dyr. PDPS-u Iwona Siemińska, ale nie wiem czy kontaktowała się ze
składem orzekającym, ponieważ przed wysłuchaniem trzymano mnie w dziale
socjalnym. Z historią wniosku o ubezwłasnowolnienie mnie można się
zapoznać tutaj:
http://leotar.pl/year_2018/kalendarium-wniosku-o-ube
z....html

Skład orzekający przedstawił się: Sędzia, Psychiatra, Psycholog. Po
krótkiej rozmowie Skład ocenił, że jestem komunikatywny i poinformowano
mnie, że w następnych spotkaniach Sędzia nie będzie uczestniczył. Może o
to chodzi, by moimi poglądami zajęły się wreszcie na poważnie kobiety..?

To kobiety są żródłem przemocy emocjonalnej i zdają sobie z tego sprawę.
Obawiają się powszechnego ujawnienia tego faktu gdyż nie rozumieją
całego mechanizmu i nie akceptują jeszcze niewiedzy jako przyczyny
przemocy. Wydaje się, że chcą zacząć rozmawiać by zrozumieć i rozpocząć
proces ujawniania mechanizmu powstawania zła ale nadal nie ufają, że nie
spotka ich za to żadna kara.

LeoTar Gnostyk
http://leotar.pl