Ciekawa knajpa w Łodzi, byłem i polecam.

1. Data: 2001-05-10 10:32:52

Temat: Ciekawa knajpa w Łodzi, byłem i polecam.
Od: "Krzysiek" <b...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Będąc wczoraj w Łodzi spotkałem bardzo ciekawą knajpę. Za 25 zł dostajesz
MIX jawajski.
Bardzo ciekawe danie:
-ryż, itp. dodatki,
-barek sałatkowy z na prawdę dużym wyborem i ogromnymi talerzami na te
sałatki i można dowolną ilość razy podchodzić i nakładać do woli
-około 30 różnych gatunków mięs z rożna, grila i nie tylko, a możesz zjeść
do woli ile chcesz, nawet 10 kg jak dasz radę. Kelner przynosi nabity na
szpadce kawał mięsa i pyta ile nałożyć!
-niestety, napoje nie są wliczone w cenę.

Acha, restauracja Javajska albo Jamajka, nie pamiętam, w takim żółtym bloku
przy Kościuszki.

--
Krzysztof Lis

www.restauracja.net.pl
www.hotel.biz.pl
www.infostar.com.pl

1. Data: 2001-05-10 11:01:00

Temat: Odp: Ciekawa knajpa w Łodzi, byłem i polecam.
Od: "Orion" <o...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysiek" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości

> Acha, restauracja Javajska albo Jamajka, nie pamiętam, w takim żółtym
bloku
> przy Kościuszki.
Bardzo ciekawe .
Prowadzisz (a przynajmniej reklamujesz) serwisy resrtauracyjne w sieci
i nie pamiętasz adresu ?
Cos słabiutko z profesjonalizmem !...albo kryptoreklama.
Orion

1. Data: 2001-05-10 11:38:53

Temat: Re: Ciekawa knajpa w Łodzi, byłem i polecam.
Od: "Krzysiek" <b...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i nie pamiętasz adresu ?
> Cos słabiutko z profesjonalizmem !...albo kryptoreklama.

Byłem w delegacji w Łodzi i tyle.
Co widziałem to opisałem.
Nie jadłem, ale fajnie wyglądało więc opisałem.
Nie mam żadnego powodu, aby w jakikolwiek sposób reklamować, tym bardziej za
darmo i dodatkowo na grupie ( którą kocham) jakiejkolwiek knajpy. Co innego
na www.restauracja.net.pl (to była/jest kryptoreklama) .
Wydaje mi się, że za 25 zł jeść do bólu to nie jest tak drogo, biorąc pod
uwagę że byle zestaw w "MD" kosztuje 10 zł.
Nie zajmuję się profesjonalnie kuchnią od strony przygotowywania potraw i
nie jestem krytykiem kulinarnym, chociaż przez pewien czas byłem kucharzem.

Prowadzenie serwisu restauracyjnego nie zobowiązuje mnie do pamiętania
wszystkich adresów restauracji, tym bardziej, że te adresy, które są w
wyszukiwarce zostały w większości dopisane przez samych restauratorów.
Myślę że sam serwis jest w miarę dobry, choć już od co najmniej 2 miesięcy
nie był aktualizowany (brak czasu), w szczególności wyszukiwarka kulinarna.

Jest mi bardzo przykro, że posądzasz mnie o kryptoreklamę, chyba że nie
czytałeś wcześniej moich postów na grupie.

Gdybym chciał reklamować wszystkie restauracje, z którymi miałem kontakt
służbowy (jestem producentem oprogramowania dla restauracji) na grupie
byłoby z 500 tego typu postów.

Kulinaria to moje hobby, podobnie jak religie, tenis, jachting, bridge.

--
Krzysztof Lis

www.restauracja.net.pl
www.hotel.biz.pl
www.infostar.com.pl

1. Data: 2001-05-10 12:32:09

Od: "Justyna Goworek" <j...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Restauracja nazywa sie Jamajka i rzeczywiscie jest na Kosciuszki przy
Mickiewicza.

Mieszkam w Lodzi i bardzo sie ciesze ze opisales co i jak tam jest. Od
pewnego czasu wybieram sie do niej i wiedzialam ze mona "do woli" ale nie
wiedzialam za ile co mnie troche powstrzymywalo zwlaszcza ze nasza grupa
testujaca nowe restauracje w miescie liczy pare ladnych osob a za kazdym
razem ktos placi za wszystkich :-))

W kazdym razie dziekuje za opis i nie uwazam Twojego postu za reklame
czegokolwiek. Nie daj sie prowokowac :-))

Pozdrowienia
Justyna

PS. Jesli bedziesz kiedys w Lodzi idz koniecznie do restauracji japonskiej.
Moge CI podac namiary na priva zeby nie rozpentywac tej burzy
(krypto)reklamowej.
J.

1. Data: 2001-05-10 12:32:30

Od: "Orion" <o...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Byłem w delegacji w Łodzi i tyle.
> Co widziałem to opisałem.
>
> Kulinaria to moje hobby, podobnie jak religie, tenis, jachting, bridge.
Ok ! Wytłumaczyłeś się, a ja przepraszam.
Posty na grupie czytam wszystkie.
Czasmi nawet włączam się do dyskusji.
Orion

1. Data: 2001-05-10 12:47:12

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna Goworek" <j...@c...com.pl> napisał w
wiadomości news:9de1r3$mam$1@news2.ipartners.pl...
> Moge CI podac namiary na priva zeby nie rozpentywac tej burzy
> (krypto)reklamowej.

Bez jaj! Co my, Rada Radiozbrodni i Teledewiacji jestesmy? Jak ktos ma cos
fajnego do skryptoreklamowania to niech reklamuje, chocby i gorzale przed 13
byle z tego pozytek dla nas byl, a z polecania restauracji chyba jest. Jak
ktos pisze, ze marchewka jest pyszna to tez w koncu costam reklamuje i komus
nabija kabze...

Jader

1. Data: 2001-05-10 12:48:54

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jader" <j...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> byle z tego pozytek dla nas byl, a z polecania restauracji chyba jest. Jak
> ktos pisze, ze marchewka jest pyszna to tez w koncu costam reklamuje i

no własnie, dostaliście pewnie ze dwa dni temu list z adresem strony
gotowanie i coś tam dalej, autor listu przepraszał, jeśli ktoś ten list
potraktuje jako spam.
Ja się nie pogniewałam, zajrzałam na tę stronę i znalazłam tam m.in. mnóstwo
ciekawych sugestii dotyczących grilla i to o tematyce bezmięsnej!!
Jeśli ktos poleca coś wartościowego i ciekawego, to nie ma co się pluć a
jeśli coś złego albo głupiego, to tępić takich.

pozdrawiam Wszystkich
Basia

1. Data: 2001-05-10 12:49:47

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna Goworek wrote:

> PS. Jesli bedziesz kiedys w Lodzi idz koniecznie do > restauracji japonskiej.

To i ja namiary poprosze- na razie z łodzkich knajpek znam tylko
Sphinksa a juz mi sie znudzil i najwyzsza pora na zmiane :)
pzdr
agi

1. Data: 2001-05-10 12:56:58

Od: "Justyna Goworek" <j...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze bardzo,
Restauracja Sapporo na Piotrkowskiej (numer gdzies okolo 50) w bramie -
prawie na przeciwko znanej Prohibicji. Maja wystawiony taki stand reklamowy
czy jakos tak. A, przypomnialo mi sie ze to chyba nastepna brama za wejsciem
do pubu Madero.

Jadlam u nich placek Hiroshimajaki - czy cos w tym stylu, schab zapiekany z
serem i rybe w ciescie. Za kazdym razem bardzo smaczne a smak zupelnie mi
dotychczas nie znany - to chyba z powodu przypraw.

A, i nie jest zbyt drogo.

PS. a na poczatku dzialania knajpy przed kazdym gosciem przed podaniem
jedzenia stawiano gorace, pachnace reczniczki do przetarcia dloni. potem
zaprzestano, bo klienci nie wiedzieli po co to no i po tym jak jeden gosc
wytarl w nie usta po posilku :-)))

1. Data: 2001-05-10 13:16:42

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Orion <o...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:

> Użytkownik "Krzysiek" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości

> Ok ! Wytłumaczyłeś się, a ja przepraszam.
> Posty na grupie czytam wszystkie.
> Czasmi nawet włączam się do dyskusji.
> Orion

I to mi sie bardzo podoba, takie zakonczenie tego watku :)

Pozdrawiam
Lilla

szparagi
Proste i smaczne przepisy