Cienie do powiek

1. Data: 2002-10-05 13:18:36

Temat: Cienie do powiek
Od: "Oliwka" <r...@p...onet.pl_USUN_TO_> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
Mam pytanko.Chciałabym sobie kupić jakieś fajne cienie do powiek
TRWAŁE.Niedawno nabyłam cienie Avonu Color Trend i ścierają się,a oprócz
tego prószą mi się do oczkuff (noszę soczewki,a to przeszkadza).
Czy mógłby ktoś mi polecić jakieś dobre cienie TRWAŁE i w cenie jakiejś
normalnej (poniżej 100 zł-najlepiej)
Będę wdzięczna,za wszelkie namiary i porady.
Oliwka

1. Data: 2002-10-05 13:36:10

Temat: Re: Cienie do powiek
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 5 Oct 2002 15:18:36 +0200, Oliwka <r...@p...onet.pl_USUN_TO_> wrote:
[...]

jesli lubisz cienie perlowe, to polecam Bourjois Effet de Nacre, sa w takich
dlugich buteleczkach z aplikatorem. sa kremowe, szybko zastygaja na powiece
i sa bardzo trwale. cena rzedu 30-40 zl (dokladnie nie pamietam, moze nawet
ponizej 30). niestety malo odcieni (beze, braz, lila, niebieski, bialy,
szary).

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-10-05 14:03:51

Od: "Oliwka" <r...@p...onet.pl_USUN_TO_> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
takich
> dlugich buteleczkach z aplikatorem. sa kremowe, szybko zastygaja na
a czy nie lepią się na powiece? Wiesz,chodzi o to,żeby mogła jeszcze mrugać.
. cena rzedu 30-40 zl (dokladnie nie pamietam, moze nawet
> ponizej 30).
to nie drogo,jak na Bourjois
niestety malo odcieni (beze, braz, lila, niebieski, bialy,
> szary).
rozejrzę się
pzdr
Oliwka
@

1. Data: 2002-10-05 14:32:15

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 5 Oct 2002 16:03:51 +0200, Oliwka <r...@p...onet.pl_USUN_TO_> wrote:
:
[...]

nie. po prostu wysychaja i zostaja suche. dla mnie to sa cienie idealne,
jedyna ich wada jest mala liczba kolorow.
moj ulubiony odcien to 68 - marron glace, subtelny bez, ktorego prawie nie
widac, a ladnie rozswietla oko.

kasica

1. Data: 2002-10-05 14:36:33

Od: Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa <k...@k...net> wrote:
> [...]
> ponizej 30). niestety malo odcieni (beze, braz, lila, niebieski, bialy,

POdobne cienie (nieco tańsze) ma Nivea, cienie kremowe ma też l'Oreal,
tak w kremie jak i w sztyfcie (ColorFresco). Niestety, praktycznie te
same gamy kolorystyczne, wszystkie w odmianie bladoperłowej na dodatek.

EwaP HF FH
--
Ewa Pawelec, Zakład Fizyki Plazmy UO
Power corrupts, but we all need electricity

1. Data: 2002-10-05 15:04:39

Od: Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa <k...@k...net> wrote:
> nivea kolorowki w Polsze nie widzialam. nie wiedzialam, ze istnieje :)

Hyhy, to coś jak z kąpielowymi kosmetykami Bourjois (teraz się pojawiły,
Grains de Beaute), wywalano na mnie wielkie ocza jak o nie pytsałam
jakoś rok temu. Tak, nivea ma kolorówkę, nieco tańszą niż l'Oreal ale
jeszcze całkiem przyzwoitą. Nie mam z niej wiele, ale np. ciemnobrązowy
lakier do paznokci, całkiem przyzwoity.

> color fresco natomiast u mnie nie wytrzymuje konkurencji z burzujem. kiepsko
> i nieprecyzyjnie sie naklada, znika z powieki po jakims czasie. burzuj
> trwalszy, zadnych grudek przy nakladaniu, super dokladny aplikator.

Mnie się podoba, także z racji tego, jaki jest przyjemny po nałożeniu.
Co do znikania, to u mnie znika tak jak napisali, po jakichś 6 godzinach
:) Używam go także by odświeżyć oczy przy komputerze, taki jest
przyjemnie zimny. Ale skoro polecasz tamte, to sobie pewnie wreszcie
kupię, popatruję na nie od paru już lat :)

EwaP HF FH

1. Data: 2002-10-05 15:15:18

Od: "Oliwka" <r...@p...onet.pl_USUN_TO_> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jedyna ich wada jest mala liczba kolorow.
> moj ulubiony odcien to 68 - marron glace, subtelny bez, ktorego prawie nie
A jeszcze jedno pytanko.
Jak miałam te cienie Avonu Lilac Whisper i Beige cośtam to malowałam się
dwoma,wiesz,tak,żeby nie było bardzo takiego fioletowego kontrastu,tylko
łagodne przejście.
Czy z tymi Bourjois też tak można zrobić? Czy mam używać tylko JEDNEGO
cienia.I czy one wyglądają w miarę naturalnie???
Oliwka

1. Data: 2002-10-05 16:24:58

Od: "Julianna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja polecam mojego ukochanego Inglota. Kolorow cieni mnostwo... Tylko nie
recze 100% za trwalosc- u mnie trzymaja sie super, natomiast na oczkach
kolezanki staly sie szybko niewidoczne...
Ale i tak przypuszczam ze predzej czy pozniej ktoras z grupowiczek poleci Ci
baze Art Deco, na ktorej podobno wszystkie cienie trzymaja sie super...

Julianna, ktora jeszcze nie nabyla sobie Art Deco:)

1. Data: 2002-10-05 18:47:23

Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam wszystkich.
> Mam pytanko.Chciałabym sobie kupić jakieś fajne cienie do powiek
> TRWAŁE.

Ja chwalę sobie cienie z Oriflame'u ale nie te w kremie. Chodzi mi o serię
Visions. Mam "Sweet Mocha" (brąz i beż) i "Iced Gem" (zielony i niebieski -
soczysty kolor). Przyznaję się, że najlepiej trzymają się na powiece
"zaprawionej" podkładem i pudrem.

Kiedyś kupiłam takie piękne cienie srebrno-szare jakiejś zwykłej firmy (nie
pamiętam jakiej) i były rewelacyjne. Trzymały się od rana do wieczora.
Zauważyłam, że cienie mogą być niemarkowe, ale wystarczy żeby były miękkie,
to dość długo się u mnie trzymają. Jak kupiłam takie twarde to nie dość, że
miałam kłopoty z umalowaniem się to jeszcze po godzinie nie było śladu po
nich.

Pozdrawiam Vicky S.
Z wypróbowanymi kolorkami do oczu brązowo-zielono-niebieskich :-))))

ja robie
depilacja bikini
SPAM - przyrzad do pompek
no super laska z ciebie