Cienki prezydent.

41. Data: 2016-02-26 20:38:19

Temat: Re: Cienki prezydent.
Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
news:56d082c8$0$697$65785112@news.neostrada.pl...
> Dnia 2016-02-26 11:27, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

a-Daniel-Passent/89

> Fakt warto.

Właśnie to nazywa się zdradą inteligencji...no ale tak naprawdę- co my mamy
teraz za inteligencję.
"Żydowski pisarz Artur Sandauer uważa to za normalne i tak bezczelnie
uzasadnił żydowską przemoc i dominację:
"W czasie wojny zginęli prości Żydzi i wybitni Polacy. Uratowali się wybitni
Żydzi i prości Polacy. Dzisiejsze społeczeństwo w Polsce - mówi Sandeuer -
to żydowska głowa nałożona na polski tułów. Żydzi stanowią inteligencję, a
Polacy masy pracujące.". Dlatego antysemityzm, wszelkie odruchy
antyżydowskie w Polsce to choroba umysłowa, to buntowanie się ręki i nogi
przeciwko własnej głowie. Żydzi są głową Polaków, bo są lepsi -
pisałSandauer - a Polacy to ręce i nogi. Nie może polska ręka bić żydowskiej
głowy" - pouczał żyd Artur Sandauer....."

W takim razie miał rację...chociaż ostatnio syn jego się uaktywnił i
twierdzi, że jego tata nie mógł tak powiedzieć. No ale widać mógł

A ten z kolei to już się wcale nie obcyndalał:
"- Miliony was, chamy, miliony. I co my mamy z wami zrobić? Ale przyjdzie na
was czas. - A jak nie na was, to na wasze dzieci"
profesor Hartman

no cóż- leją wam gówno do głów- a wy myślicie, że to wszystko szczera prawda
i spontan

--

Chiron

42. Data: 2016-02-26 20:40:23

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" <n...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
W dniu piątek, 26 lutego 2016 11:27:43 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:

a-Daniel-Passent/89

> Pod warunkiem, że warto słuchać żydowskiej rozgłośni dla Polaków

...no i szczególnie Passenta!
http://niezalezna.pl/76755-nowe-akta-ipn-sluzalcze-l
isty-passenta-i-celinskiego-do-kiszczaka

=======================

Czytałem. No ale GW i TOK FM prawdę Ci powie :-)

--

Chiron

43. Data: 2016-02-26 20:41:06

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" <n...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
W dniu piątek, 26 lutego 2016 12:16:50 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

oglegroups.com...

oglegroups.com...

> Tak jak myślałem - nienawiść i jad zatruły ci rozum całkowicie.

Myśl więcej.

***********************

Właśnie pomyślał- i masz efekty. A Ty chcesz wicej?
:-)

--

Chiron

44. Data: 2016-02-26 21:07:36

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-26 20:38, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> [...]
> profesor Hartman
>
> no cóż- leją wam gówno do głów- a wy myślicie, że to wszystko szczera

W to, co powyżej a jednocześnie wierzyć w Fakt - nie rozpiera Cię ten
dualizm za bardzo?

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

45. Data: 2016-02-26 21:09:48

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.02.2016 o 18:58, XL pisze:
a-Daniel-Passent/89

> Tam akurat nikt nie gada - bo widzę tylko spis wielu audycji.

http://audycje.tokfm.pl/odcinek/34698

Ewa

46. Data: 2016-02-26 21:10:11

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.02.2016 o 11:07, FEniks pisze:

> Ty kłamiesz.
> Warto posłuchać, od 12 do 16 minuty:
> http://audycje.tokfm.pl/audycja/Salon-Goscie-Passent
a-Daniel-Passent/89

Sorry za zły link:

47. Data: 2016-02-26 21:18:27

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2016-02-26 20:38, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

a-Daniel-Passent/89

> W to, co powyżej a jednocześnie wierzyć w Fakt - nie rozpiera Cię ten
> dualizm za bardzo?

Czy wierzę w FAKT? Nie, mam sporo wątpliwości- ale te informacje się
powtarzają w różnych źródłach. Chcesz inne linki?

--

Chiron

48. Data: 2016-02-26 21:58:46

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-26 21:18, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

a-Daniel-Passent/89

> Czy wierzę w FAKT? Nie, mam sporo wątpliwości- ale te informacje się
> powtarzają w różnych źródłach. Chcesz inne linki?

Nie warto, po cóż aż tak bardzo podważać swą wiarygodność.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

49. Data: 2016-02-26 22:00:37

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-26 o 00:37, XL pisze:
> [...]
> całym światem, że prezydentem ich wspaniałego narodu został zwykły
> prostak i paskudny bezpiecznik. Natomiast UCIESZĘ się, kiedy on wtedy

Wtedy to był prosty człowiek. W domu żona i dziecko. Ludzie tracili
życie. Co zmieni weryfikacja podpisów? Podpisał. Kto na jego miejscu by
nie podpisał? Kto miał odwagę stanąć w jego obronie? Ci, którzy nie
mieli odwagi włączyć się w walkę teraz plują na Wałęsę. Wałęsa zmienił
ten kraj. Czy to ci się podoba czy nie.
Kaczyński to mały, wstrętny robak.

Dziwny zbieg okoliczności - szef ipn bezprawnie publikuje niesprawdzone
dokumenty o Wałęsie, wrzuca bombę na 100 dni tego amatorskiego rządu :D

A ja bym bardzo chciała, żeby rząd odp... się od lasów, invitro, Wałęsy,
matury. Od wszystkiego. Kolejny skok idzie do piachu, Jasiński członkiem
rady nadzorczej pko bp, syn ministra energii został prezesem spółki w
branży, nowy prezes stadniny w Janowie, nawet hodowcę świń wsadzili do
radia szczecin :/

Szef ipnu się popisał w walce o robotę :/

A i jeszcze jedno:
http://tiny.pl/g7xmq
:)

--
"Nie ma grzecznej metody sugerowania komuś ze poświecił całe
swoje życie szaleństwu."

50. Data: 2016-02-26 22:27:39

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie warto, po cóż aż tak bardzo podważać swą wiarygodność.

No cóż- może mam rację- a może nie. Uważam, że warto się jednak przyglądać
chemitrails

--

Chiron

Szela