Cienki prezydent.

51. Data: 2016-02-26 22:28:04

Temat: Re: Cienki prezydent.
Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ikka" <i...@n...pl> napisał w wiadomości
news:naqedl$l0q$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
oglegroups.com...

oglegroups.com...

https://www.youtube.com/watch?v=MbfsdC1Pxlc

--

Chiron

52. Data: 2016-02-26 23:28:21

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 26 lutego 2016 20:38:21 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

a-Daniel-Passent/89

> [...]
> pisałSandauer - a Polacy to ręce i nogi. Nie może polska ręka bić żydowskiej
> głowy" - pouczał żyd Artur Sandauer....."
>
> W takim razie miał rację...chociaż ostatnio syn jego się uaktywnił i
> twierdzi, że jego tata nie mógł tak powiedzieć. No ale widać mógł
>
> A ten z kolei to już się wcale nie obcyndalał:
> "- Miliony was, chamy, miliony. I co my mamy z wami zrobić? Ale przyjdzie na
> was czas. - A jak nie na was, to na wasze dzieci"
> profesor Hartman
>
> no cóż- leją wam gówno do głów- a wy myślicie, że to wszystko szczera prawda

"Ręce" i "nogi" nie myślą...
:-(

53. Data: 2016-02-26 23:33:55

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 26 lutego 2016 20:41:07 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik "XL" <n...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> Myśl więcej.
>
> ***********************
>
> Właśnie pomyślał- i masz efekty. A Ty chcesz wicej?
> :-)

Może się dokądś dokica :-)

54. Data: 2016-02-26 23:37:39

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
pl...

>W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

I to jest dobre, cos jak Kopernikowskie: "zły pieniądz wypiera dobry".

55. Data: 2016-02-26 23:41:16

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 26 lutego 2016 21:10:35 UTC+1 użytkownik FEniks napisał:

a-Daniel-Passent/89

> Sorry za zły link:
>
> http://audycje.tokfm.pl/odcinek/34698

Cudne, no właśnie, toż to sama esencja! - "(...)widział, jak jego kolegów zabijano i
jak ich chowano w workach foliowych, nocą...".

A jego tylko "straszono",
on jeden się, sierotka, ostał.
I z tego sierocego cierpienia
aż prezydentem został 33333-]

56. Data: 2016-02-26 23:46:31

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 26 lutego 2016 23:41:17 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> [...]
> >

> Cudne, no właśnie, toż to sama esencja! - "(...)widział, jak jego kolegów zabijano
i jak ich chowano w workach foliowych, nocą...".

Bo oto co mamy w tym Twoim linku? - Wałęsa poszedł na współpracę, biedny,
zastraszony. Tylko jakoś, kuźwa, w odróżnieniu od WIELU, którzy zastraszyć się nie
dali, choć ich jak widać "postraszono" bardziej niż jego, bo to oni dziś nie żyją, a
nie on!!!

57. Data: 2016-02-27 08:25:01

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-26 o 08:20, Chiron pisze:

> Gorzej, że ten dureń nie jest osamotniony w swoim orwellowskim
> pojmowaniu rzeczywistości.

Dobra samokrytyka - brawo!

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

58. Data: 2016-02-27 08:28:56

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-26 o 20:38, Chiron pisze:

> Właśnie to nazywa się zdradą inteligencji...

To przestań to robić.

> no ale tak naprawdę- co my
> mamy teraz za inteligencję.

Nigdy się tego nie dowiesz. To są poziomy dla ciebie nieosiągalne.

> no cóż- leją wam gówno do głów- a wy myślicie, że to wszystko szczera
> prawda i spontan

Strach pomyśleć co tobie wlali...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

59. Data: 2016-02-27 08:43:01

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-26 o 23:46, XL pisze:

> [...]
dali, choć ich jak widać "postraszono" bardziej niż jego, bo to oni dziś nie żyją, a

Nie ośmieszaj się. Każdy normalny człowiek rozumie, że martwy żołnierz
to kiepski żołnierz.
Tylko debil może uważać, że bezsensowne "oddanie życia" jest cokolwiek
warte.
Jakby wszyscy dali się "postraszyć bardziej" i wszyscy by dzisiaj nie
żyli (tylko kretyn mógł coś takiego wymyślić), to kto by komunę obalił?
Miałabyś drugą Koreę Płn.

Ale nieee... lepiej dać żonę i dzieci zgwałcić, dać sobie powiesić
akumulator na jajach, dać się wywieźć w czarnym worku...
Martwy, gówno zrobił, pozwolił innych skrzywdzić - ale za to jaki BOHATER!

Wy macie tak nasrane w dyńkach, że aż dziwne, że zostało wam miejsce na
pozostałe funkcje życiowe. Cud.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

60. Data: 2016-02-27 09:37:36

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.02.2016 o 23:46, XL pisze:
> [...]
dali, choć ich jak widać "postraszono" bardziej niż jego, bo to oni dziś nie żyją, a

No cóż, Jarcio też żyje, przypominam. ;->
Pewnie lepiej by było, gdyby wszystkich do worka zapakowali. To tak
bohatersko przecież, tak po polaczkowsku.

Ewa

Szela
Komunizm a kapitalizm
Mark Passio - Prawdziwe Prawo