Cipomóżdże.

51. Data: 2017-06-04 23:06:19

Temat: Re: Cipomóżdże.
Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

W dniu 2017-05-28 o 12:43, Ghost pisze:

> Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
a.pl...

pl...

Łoj szukająca silnego pana się przypałętała, akysz kurew!

52. Data: 2017-06-04 23:07:42

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.pl...

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.pl...

a.pl...

>Oddaj moje 500+, a potem pogadamy o honorze.

Oddawaj mój pierdyliard!

53. Data: 2017-06-05 10:37:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.pl...

.pl...

a.pl...

> Oddawaj mój pierdyliard!

Kwit proszę.

54. Data: 2017-06-05 16:16:53

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
a.pl...

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.pl...

.pl...

a.pl...

>Kwit proszę.

Nie widzę. Daj choćby skan.

55. Data: 2017-06-07 00:26:54

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 4 czerwca 2017 17:02:59 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

.pl...

a.pl...

> Przecież to samo cały czas twierdzę.

no tak, tak.
zwracalem sie do Ciebie, jednak bardziej chodzilo mi o to,
by Twoj adwersarz zrozumial, ze nie jest oczywiste
kto skorzystal na tym wiecej tak naprawde.
co by nie mowic, Unia nie daje, a redysponuje zebrane fundusze.
prawda jest, ze transfer przebiega od krajow bogatszych ku biedniejszym,
co zreszta normalne.
i kazdy biedniejszy kraj na tym korzysta,
o ile oczywiscie nie ma u steru takich elit,
ktore caly ten, jak najbardziej naturalny, proces odwroca.
znaczy, sam zarzut Ghosta, ze jakies tam dotacje bierzesz
jest dziwny co najmniej.
znaczy chyba wg. niego powinnas tylko placic podatki,
ktore przekazywane sa w duzej czesci do kasy unijnej,
zreszta z ktorych utrzymywana jest cala nadstruktura,
ale wziac cokolwiek, w wiekszosci przeciez swego, to juz nie mozesz.
bo... bo sympatykom ugrupowan narodowych to nie honor?
lewakom oczywiscie mozna brac jak najwiecej, a podatkow placic
jak najmniej, bo kraj przeciez maja w... znaczy gdzie indziej,
niz powinni:)
oburzenie nieswiete?
to prosze zrobic badania ile osob o pogladach prawicowych
zmyka do rajow podatkowych, a ilu lewicowców, czy beznarodowców?
prawda ikselkus?:)

pozdrawiam,
jacek

56. Data: 2017-06-07 03:27:50

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 4 czerwca 2017 17:04:43 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> W każdym przypadku i tak stracimy wszystko - lecz uzbrojeni i walczący

niekoniecznie. Rosjanie wiedza, ze my rozwijając sie w swoim normalnym tempie
dość szybko ich dopędzimy w dochodzie narodowym. gospodarka rosyjska oparta
jest głównie na wydobyciu i prostym przerobie kopalin, zwłaszcza na ropy,
gazu i metali.stad tez m.in. te ciągle próby wywołania jakichś wojenek,
bo jest to im po prostu opłacalne finansowo dzięki wpływowi na ceny surowców.
jeśli pominąć te gałąź przemysłu, to produkcja przemysłowa 145 milionowej
i wielokrotnie większej terytorialnie Rosji, jest niewiele większa
od 38-milionowej, malutkiej Polski.
właściwie to, jeśli Rosja nie chce, aby Polska przeciągnęła na swoja stronę
kraje postsowieckie, powinna doprowadzić do wojny. i zapewne tak by zrobiła,
zresztą jak zwykle, gdyby nie była zbyt słaba, a myśmy nie mieli zbyt silnych
sojuszników, tzn. głównie Stanów Zjednoczonych, które chcą czy nie chcą,
nie mogą sobie pozwolić na zachowania typu francuskiego czy angielskiego
podczas II WS. toteż Rosja jest właściwie bez wyjścia.
oczywiście najlepsze dla Rosji rozwiązanie istnieje, ale Putin jest chyba
za mądry, żeby na nie wpaść. bo jest za proste:)

> nigdy nie stracimy Honoru.
> To dla Polaków zawsze było ważne.

nie tylko dla Polaków.
jest to także główny przymiot Ducha Świętego;
niekiedy nawet na filmach fabularnych widać,
jak reżyserów prowadzi za rękę.

pozdrawiam,
jacek

57. Data: 2017-06-07 08:17:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> [...]
> to prosze zrobic badania ile osob o pogladach prawicowych
> zmyka do rajow podatkowych, a ilu lewicowców, czy beznarodowców?

Nic dodać, nic ująć, Jacku :-)))

58. Data: 2017-06-07 08:38:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> [...]
> właściwie to, jeśli Rosja nie chce, aby Polska przeciągnęła na swoja stronę
> kraje postsowieckie, powinna doprowadzić do wojny.

A co, jeśli tak się właśnie już dzieje? Ktoś w końcu organizuje ten masowy
eksodus muzułmański do Europy...

> i zapewne tak by zrobiła,
> zresztą jak zwykle, gdyby nie była zbyt słaba,

Jak wyżej.

> a myśmy nie mieli zbyt silnych
> sojuszników, tzn. głównie Stanów Zjednoczonych,

Jedynymi naszymi sojusznikami są kraje Grupy Wyszehradzkiej - bo jej
uwarunkowania geopolityczne są wspólne. A USA... Nie mam złudzeń, to żaden
sojusznik - chcą, jak zawsze, ugrać tylko własne cele. Więc jeżeli im do
tego akurat potrzebne bazy w Polsce czy w innym kraju, to je tam umieszczą,
mamiąc sojuszem.
U nas chodzi im o bazy przeciw Rosji i tyle. Żeby mieć lepszy zasieg dla
rakiet. Co im tam jakaś Polska. Najwyżej nad nami się będą wzajemnie
neutralizować rakiety obu stron. Perspektywa super :-(

Przypomnij sobie, co dobrego DLA NAS wynikło z obecności Amerykanów w
Niemczech po wojnie?
Nic. Bo oni nie byli tam po to, aby nam zrobić dobrze, tylko sobie i
Niemcom.
Niemcy już w pół roku po klęsce zasuwały gospodarczo jakby nigdy nic.
A to my, Polska, do dziś nie możemy się pozbierać.
Więc nie mam złudzeń, że i tym razem skończy się identycznie - tzn że to
inni skorzystają, nie my.
Ale OK, niech tu siedzą - zawsze to jakiś zysk, że przez jakiś czas
odwlecze się to, co i tak musi przyjść. Wojna w Europie jest nieunikniona.

> [...]
> oczywiście najlepsze dla Rosji rozwiązanie istnieje, ale Putin jest chyba
> za mądry, żeby na nie wpaść. bo jest za proste:)

I dla Finów. Tylko. Bo oni też dosyć krwi przelali, żeby się wybić na
niepodległość.
Reszta honor ma w... muzeum. Jako śmieszny zabytek-przeżytek po
popieprzonych przodkach...

59. Data: 2017-06-07 08:38:59

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@o...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> [...]

to prosze zrobic badania ile osob o pogladach prawicowych
zmyka do rajow podatkowych, a ilu lewicowców, czy beznarodowców?
========

Ja się troszkę "wetnę" :-). UE nie daje żadnych pieniędzy w kierunku kraje
bogate do krajów biednych, lecz na odwrót. To mniej lub bardziej
skomplikowane mechanizmy, służące drenażowi rynków biednych krajów i ich
ubezwłasnowolnienia. Dowolny przykład- pierwszy z brzegu: jest dyrektywa UE
(czytaj: Niemiec i Francji), żeby stawiać wiatraki. Wiatraki te- szczególnie
w naszym klimacie- nie przynoszą dochodów, bo dni, w których moga dostarczać
energię do sieci jest niewiele. Szkody, jakie czynią w środowisku- duże. No
ale gmina je stawia- bo "dostaje" na to pieniądze z UE. Zlecnia wykonują
niemieckie firmy, używają niemieckich maszyn, narzędzi i podzespołów. Te
pieniądze z nawiązką wracają do Niemiec, a w Polsce zostaje bezużyteczny,
wrogi środowisku naturalnemu człowieka gadżet. Chcesz inne przykłady?
Niestety, na zlikwidowanych stoczniach nie ma tabliczek, że zlikwidowane
dzięki UE.

--
Chiron

60. Data: 2017-06-07 08:45:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

========

> [...]
> wrogi środowisku naturalnemu człowieka gadżet. Chcesz inne przykłady?
> Niestety, na zlikwidowanych stoczniach nie ma tabliczek, że zlikwidowane

Dokładnie!
Dają perkal i koraliki - za złoto i diamenty.

W sumie...
Teatr
Strachy
Zamiast kawusi ;-)