Ciśnienie 90/62

1. Data: 2006-02-27 18:03:08

Temat: Ciśnienie 90/62
Od: "MAga" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy warto iść do lekarza z zapytaniem o powód mojego niskiego ciśnienia?
Mierzyłam kilka razy, za każdym razem w okolicach 90/60.
(W ciaży miałam 120/80)
Pijam kawę rozpuszczalną 2, czasem 3 razy dziennie.
Generalnie czuję się dobrze, no... może czasem dzień mógłby być dłuższy....

Agata i Maciek (21.04.2004r.)
Mój cały świat http://tnij.org/maciejka

2. Data: 2006-02-27 18:51:25

Temat: Re: Ciśnienie 90/62
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MAga" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Pijam kawę rozpuszczalną 2, czasem 3 razy dziennie.
> Generalnie czuję się dobrze, no... może czasem dzień mógłby być

warto - jak lezalam w szpitalu, to przyjeto na ostrym dyzuze pania z takim
cisnieniem, do tego dochodzily zawroty glowy, wymioty i sennosc.

3. Data: 2006-02-28 18:50:20

Od: "MAga" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> warto - jak lezalam w szpitalu, to przyjeto na ostrym dyzuze pania z takim
> cisnieniem, do tego dochodzily zawroty glowy, wymioty i sennosc.

O! Zaskoczyłaś mnie trochę.
Właściwie, czy niskie ciśnienie jest chorobą?
Słyszałam, z wysokie ciśnienie powoli zabija, a niskie?
Może faktycznie trzeba sięwybrać do lekarza. Ogólny wystarczy na poczatek?
Agata i Maciek (21.04.2004r.)
Mój cały świat http://tnij.org/maciejka

antykoncepcja - jak przepisywac pigułki
Tian Xian
Zator w mozgu wykryty podczas zabiegu wstawiania stenta
Słuch a słuchawki dobrej klasy
czym usunąć...