antykoncepcja - jak przepisywac pigułki

1. Data: 2006-02-27 17:43:25

Temat: antykoncepcja - jak przepisywac pigułki
Od: katarina <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Dzisiaj moja koleżanka wybrała sie do lekarza ginekologa, chciała aby
pani doktor przepisała jej tabletki antykoncepcyjne. Była przekonana ze
bedzie musiała zrobic badania a przynajmniej cytologię, a tu nieeee
lekarka od razu po zbadaniu jej przepisała jej Diane 35.

Czy tak lekarz moze postąpić? Czy moze przepisac tabletki
antykoncepcyjne bez jakichkolwiek badan ???

pozdrawiam
kaska

2. Data: 2006-02-27 17:49:03

Temat: Re: antykoncepcja - jak przepisywac pigułki
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy moze przepisac tabletki
> antykoncepcyjne bez jakichkolwiek badan ???

Może. Jakie badania masz na myśli? Wystarczy wywiad. Cytologia raz w roku.

Pozdr. Ewa

3. Data: 2006-02-27 18:22:48

Od: Mała Mi <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "katarina" napisała ...

> po zbadaniu jej przepisała jej Diane 35.
>
> Czy tak lekarz moze postąpić? Czy moze przepisac tabletki antykoncepcyjne
> bez jakichkolwiek badan ???

Nie widzisz pewnej sprzeczności w tych zdaniach ?

A jakiech to badań koleżanka się spodziewała ?
Cytologię powinno się robić raz w roku,
ale akurat niekoniecznie "na okoliczność"
wypisywania tabletek antykoncepcyjnych.

Pozdrawiam !
Mała Mi

4. Data: 2006-02-27 19:10:15

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy tak lekarz moze postąpić? Czy moze przepisac tabletki
> antykoncepcyjne bez jakichkolwiek badan ???

moze bo jest lekarzem ,panem zycia i smierci i moze miec w du.. badania itp.

przedwszytskim wywiad o raku,nadcicsnieniu,paleniu itpmoze morfologia
,mocz(to takz epowinno robic sie co roku odmlekarza rodzinnego)cytologie
co roku ,badanie piersi.

po braniu pigulek co rok badanie poziomou hormonow ,proby wątrobowe i
dalsze decyzje czy brac czy nie brac.

p.

5. Data: 2006-02-27 20:21:43

Od: katarina <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mała Mi napisał:

> Nie widzisz pewnej sprzeczności w tych zdaniach ?
Nie.

> A jakiech to badań koleżanka się spodziewała ?
> Cytologię powinno się robić raz w roku,
> ale akurat niekoniecznie "na okoliczność"
> wypisywania tabletek antykoncepcyjnych.
Może zapomniałam dodać ze dziewczyna ma 19 lat i nie miała jeszcze
robionej cytologii.

> Pozdrawiam !
również

> Mała Mi
kasia

6. Data: 2006-02-27 20:31:04

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> po braniu pigulek co rok badanie poziomou hormonow

Jakich i po co?

Pozdr. Ewa

7. Data: 2006-02-27 20:42:20

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "katarina" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> Może zapomniałam dodać ze dziewczyna ma 19 lat i nie miała jeszcze
> robionej cytologii.

coooooo?
czy to mozliwe w xxi wieku w srodku europy?

--
pozdro
ape

8. Data: 2006-02-27 21:12:15

Od: "atupaj" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bedzie musiała zrobic badania a przynajmniej cytologię, a tu nieeee
> lekarka od razu po zbadaniu jej przepisała jej Diane 35.
A czy Diane to nie są przypadkiem te trochę mocniejsze tabletki (wyższe dawki
horomonów), których radzi się nie brać dłużej niż rok - tabletki na trądzik?

Pozdrawiam
Anna

9. Data: 2006-02-27 21:36:17

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "atupaj" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

> A czy Diane to nie są przypadkiem te trochę mocniejsze tabletki
(wyższe dawki
> horomonów), których radzi się nie brać dłużej niż rok - tabletki na
trądzik?

bikersi na to pewnie ci zaproponuja szklanke cieplego porannego moczu
rydzyki nie zobacza niczego popza szlklanka wody zamiast.
ja uwazam, ze tradzik mlodzienczy zazwyczaj skutecznie likwiduje
regularny wytrysk.
czy bardzo sie myle? :-)

--
pozdro
ape

10. Data: 2006-02-27 23:12:31

Od: "liann_ka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy Diane to nie są przypadkiem te trochę mocniejsze tabletki (wyższe
dawki
> horomonów), których radzi się nie brać dłużej niż rok - tabletki na
trądzik?

Diane to nie sa tabletki antykoncepcyjne!!! Nawet w ulotce tych tabletek
mozna to przeczytac :/
To jest lek, ktorego "dodatkowym" dzialaniem jest antykoncepcja, zaden
ginekolog nie powinnien ot tak bez badan - przede wszystkim na poziom
hormonow przepisywac tych tabletek, bo ich glownym zadaniem jest leczenie, i
jesli dziewczyna chce tylko sie zabezpieczyc poprzez stosowanie
antykoncepcji doustnej a nie ma zadnych podejrzen ze moze miec problemy z
hormonami - czyli nadmierne owlosienie, bardzo bolesne miesiaczki itp itd to
nie moge zrozumiec dlaczego ci lekarze przepisuja Diane, szkodzac w ten
sposob swoim pacjentkom.

Tian Xian
Zator w mozgu wykryty podczas zabiegu wstawiania stenta
Słuch a słuchawki dobrej klasy
czym usunąć...
Ptasia grypa