Cisnieniomierz

następny post »
Data: 2005-11-23 22:39:26
Temat: Cisnieniomierz
Od: "Depesz" <d...@p...onet.pl>

Hmm nie wiem czy zadaje pytanie na dobrej grupie ale sprobuje tutaj.
Szukam cisnieniomierza nadgarstkowego na prezent. Nie bardzo wiem czym sie
kierowac przy wyborze takiego. Moze ktos z grupowiczow polecilby mi jakis
cisnieniomierz. Max cena jaka mnie interesuje to 150zl. Ewentualnie na jakie
"bajery" powiniennem zwrocic uwage kupujac taka rzecz.