Ciśnieniomierz. Jaki?

1. Data: 2017-06-03 16:00:21

Temat: Ciśnieniomierz. Jaki?
Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Z racji leczonego nadciśnienia potrzebuję kupić ciśnieniomierz do
samodzielnego pomiaru.
Obecnie próbuję dwa nadgarstkowe i to, co pokazują nie trzyma się kupy.
Tak więc wybór padł na naramienny i najlepiej automat.
Dobre opinie ma Omron, ale ma też sporo opinii, że mocno zaniża pomiary
-więc taki odpada.
Podobno dobre i niedrogie są polskie Kardio Test.
Jaki wiarygodny ciśnieniomierz byście polecali?
Jacek

2. Data: 2017-06-03 18:42:56

Temat: Re: Ciśnieniomierz. Jaki?
Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-03 o 16:00, Jacek pisze:
> [...]
> -więc taki odpada.
> Podobno dobre i niedrogie są polskie Kardio Test.
> Jaki wiarygodny ciśnieniomierz byście polecali?

zwykły z pompką i stetoskopem. chyba że jesteś głuchy
jak pień

3. Data: 2017-06-03 22:15:37

Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.06.2017 o 18:42, Aiua40 pisze:
> zwykły z pompką i stetoskopem. chyba że jesteś głuchy
> jak pień
Sam sobie to ja mogę mierzyć nawet i bez stetoskopu, tylko na czucie.
Ciśnieniomierz ma być dla starszej osoby, która nie dość, że przygłucha,
to jeszcze na tyle niekumata, że nie da rady.
Jacek

Strzykawka z trucizną
Opinia o badaniu rezonansem magnetycznym, Fort Wola 22, Warszawa.
Gdzie w internecie można znaleść opinie o przychodniach, badaniach itp?
Zagadka
Jak być pięknym na lata