Cissus z plamkami

11. Data: 2003-03-17 11:40:31

Temat: Odp: Cissus z plamkami
Od: "samaki" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mnie sie tez przytrafily te biale-nie-wiadomo-co + plamki na lisciach
cissusa, no i niestety z bolem serca postanowilam sie pozbyc roslinki z
obawy przed rozprzestrzenieniem sie zarazy bo zageszczenie roslin na m2 mam
calkiem spore, no i wydawalo mi sie ze to biale sie rusza, ale moze to tylko
subiektywne wrazenie.

zycze szcescia w pozbywaniu sie problemu
samaki

12. Data: 2003-03-17 17:13:17

Temat: Re: Cissus z plamkami
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Renata Gołębiowska napisał(a) w wiadomości: ...
>Tzn. nie jest tymi przędziorkami i m?czlikami?

Jesli sie nie rusza, nie sa to przedziorki. Na podstawie zdjec moge na 85%
wykluczyc larwy maczlika.
Moge dla scislosci napisac (chociaz to oczywiste), ze nie sa to:
wciornastki, tarczniki, welnowce, mszyce; i tak ich nie podejrzewalem.

Mozesz pryskac woda (nie zaszkodzi), a podlewac umiarkowanie.

Pozdrawiam,
Bpjea

13. Data: 2003-03-17 18:50:36

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> wrote in message
.waw.pl...

> Dziękuję za zainteresowanie i pomoc, choć prawdę mówiąc wciąż nie wiem
> czy go czymś pryskać, czy czekać i patrzeć co będzie dalej.

A masz trochę cierpliwości, że by każdy liść po kolei przemyć wodą z
dodatkiem albo paru kropel Ludwika, albo odrobinki denaturatu? W każdym
razie nie zaszkodzi!

Pozdrawiam, Basia.

pierwsze oznaki wiosny
Rozaneczniki- zasychanie pakow