Cisza?

1. Data: 2001-09-16 14:44:16

Temat: Cisza?
Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba to juz uzaleznienie...:)

Chcialoby sie pogadac, ale cisza w eterze.
To pogadam do sciany.

Znowu mnie to dzisiaj spotkalo, juz nie mam sily ludziom wbijac pewnych
spraw do glowy. Kupuje buty w sklepie i torebke, a facet do mnie:
"To dobry zakup - maz bedzie na pewno zadowolony. No i pokaze mu Pani
rachunki, ze wcale nie wydala Pani tak duzo".

Czy ja jestem niepelnosprawna umyslowo? A moze spolecznie?
Z pewnoscia jestem przewrazliwiona:))) Ale dalej nie rozumiem takiego
gadania. A moze tylko sprawdzal, czy mam meza?

Nie odpowiadajcie - to tylko sobie a muzom tak paple, jak to baba:)))
Pozdr.
Joanna

1. Data: 2001-09-17 07:15:06

Temat: Odp: Cisza?
Od: "Mefisto" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna"
> Znowu mnie to dzisiaj spotkalo, juz nie mam sily ludziom wbijac pewnych
> spraw do glowy.
(opis przypadku)

Cześć Joasiu. To nie wbijaj, tylko splonkuj gościa. Kupuj, co masz do
kupienia, a komentarze olej.

Pozdrowienia
Mefisto

1. Data: 2001-09-17 07:57:41

Temat: #Re: Cisza?
Od: "saq" <s...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hejak

splonkowac ? ja mowilem ( mowie) "olac" albo ladniej "zignorowac" a tu taki
"plonk" w realu... co to sie dzieje na tym swiecie
pozdrawiam
saq

1. Data: 2001-09-17 08:33:13

Od: "Mefisto" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"saq"
> splonkowac ? ja mowilem ( mowie) "olac" albo ladniej "zignorowac" a tu
taki
> "plonk" w realu... co to sie dzieje na tym swiecie

Zawszeć to uprzejmiej rzucić dźwięczne "plonk!" palantowi, niż tekst Franza
Mauera z "Psów". A zresztą, jak kto woli.

Pozdrowienia
Mefisto

1. Data: 2001-09-17 09:46:03

Od: "Mefisto" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eryk"
> Uprzejmiej - owszem, a czy zostanie zrozumiane:)?

Nie musi. To głównie dla własnej satysfakcji. Po co wdawać się w pyskówki i
nawracanie z osobami poniżej poziomu? Sama bohaterka wydarzenia stwierdziła,
że jej ręce opadają, bo tłumaczenie nie skutkuje.
BTW, ja sam jeszcze pół roku temu nie wiedziałem, co to znaczy "plonk".
Język ewoluuje, a ludzie wraz z nim. Przypuszczam, że za rok, będzie to
normalne wyrażenie potoczne.

Amen
Mefisto
(& pozdrowienia, oczywiście)

1. Data: 2001-09-17 09:46:57

Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 9o4cgd$3sk$...@i...cyf-kr.edu.pl, Mefisto at
o...@p...onet.pl wrote on 17-09-01 10:33:

> [...]
>
> Zawszeć to uprzejmiej rzucić dźwięczne "plonk!" palantowi, niż tekst Franza
> Mauera z "Psów". A zresztą, jak kto woli.

"Plonk" jest ladny i taki tajemniczy pewnie dla niektorych:)))
Mnie bierze akurat od razu na pytania: dlaczego Pan tak sadzi? A co ma maz
do tego?
Kiedys przeprowadzilam krucjate w Urzedzie Skarbowym, ale to nie byl
najszczesliwszy pomysl:)
Pozdr.
Joanna

1. Data: 2001-09-17 09:59:59

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Joanna:
> ... Kupuje buty w sklepie i torebke, a facet do mnie:

Jesli inni widza w Tobie mezatke, to nie ma czym sie
martwic. :)
[No chyba ze spotykasz sie z zonatym facetem i dlatego
sprawiasz wrazenie (wygladasz) na majaca kogos na stale. ;)]

Pewnie nosisz pierscionek albo cos przypominajacego
obraczke na palcu serdecznym prawej dloni i stad
'masowe' nieporozumienia. :)

Pozdrawiam,
Czarek

1. Data: 2001-09-17 10:04:43

Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 9o4hhr$q67$...@n...tpi.pl, cbnet at c...@w...pl=NOSPAM= wrote on
17-09-01 11:59:

> [...]
>
> Pewnie nosisz pierscionek albo cos przypominajacego
> obraczke na palcu serdecznym prawej dloni i stad

Czarek, jak ty znowu nic nie rozumiesz, to znaczy ma sie rozumiec -
rozumiesz po swojemu i to, co mowisz w moim rozumieniu sytuuje cie calkiem
niedaleko tego faceta ze sklepu.

Sek w tym /sek, czyli deska_)/, ze na ten temat w ogole sie nie rozmawia, a
juz na pewno nie w sklepie.
Panu chodzilo zapewne o gotowke, albo to takie normalne dla niego bylo, albo
sama nie wiem o co, ale tekst byl nie na miejscu, nawet gdybym mezatka byla,
bo to JA powinnam byc zadowolona z zakupu, a nie MAZ jakis, bo to MOJE buty.
Dociera? :)))

No, to by bylo na tyle.
Tak sobie wczoraj rzucilam, a z powodow technicznych dopiero dzisiaj na
forum dotarlo.
P.S.
Bizuterii zasadiczo nie nosze, wiec podejrzenie o kamuflaz odpada:)

podzr.
joaska

1. Data: 2001-09-17 10:24:39

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Joanna:
> Dociera? :)))

No ale czym sie tu przejmowac skoro ludzie
'wmawiaja' Ci ze nie jestes sama przy okazji
'niestosownych' sytuacji? :)

A tak w ogole to nie rozumiem Twojego toku rozumowania. :]
Dlaczego zakladasz ze facet nie ma potrzeby (prawa?) byc
zadowolonym z wygladu _wlasnej_ kobiety? Myslisz ze tylko
kobieta moze 'cieszyc sie' z 'fajnych gaci' czy koszuli ktora
wybral jej facet?
Dyskryminacja plci - to takie prowincjonalne. :)))

> Bizuterii zasadiczo nie nosze, wiec podejrzenie o kamuflaz odpada:)

No tak, sama Sobie nie kupujesz, wiec nie nosisz. ;)

Czarek

1. Data: 2001-09-17 10:38:17

Od: "Eryk" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mefisto <o...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9o4cgd$3sk$...@i...cyf-kr.edu.pl...

> [...]
Franza
> Mauera z "Psów". A zresztą, jak kto woli.

Uprzejmiej - owszem, a czy zostanie zrozumiane:)? Tekst Franza jest "mniej
literacki" za to szybciej trafiający... niestety. A może najlepiej nie
przejmować się tego typu zachowaniami?
Pozdrawiam, Eryk

Co myśleć?
Psycholog - Trójmiasto -poszukuję
Nie piszcie
Sympatia do Jamnika
Re: Wszystkie panienki sa chore psychicznie!!!(dlugie)