Citrosept

1. Data: 2000-10-05 06:36:42

Temat: Citrosept
Od: "Ewa K" <e...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś słyszał o amerykańskim odpowiedniku Citroseptu pod nazwą bodajże
Citro. Ktoś to rozprowadza, ze znacznie niższą ceną, ale obawiam się czy nie
jest to jakieś kolejne nabijanie ludzi w butelkę....

Ewa

2. Data: 2000-10-05 19:16:36

Temat: Re: Citrosept
Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ewa K <e...@w...com.pl> wrote in message
> [...]
nie
> jest to jakieś kolejne nabijanie ludzi w butelkę....

Zauważ jaka była historia grapefruita.

Najpierw dziennik o 19:30 powiedział że grapefruit to cudowny lek na
wszystko. (ciekawe ile i kto za to zapłacił)

potem żydowska JAFFA reklamowała na bilbordach grapefruity.

a teraz jakiś idiotyczny ekstrakt w tabletkach.

za chwilę okaże się że wystarczy nam grapefruit i wszyscy będziemy
szczęśliwi i zdrowi.
Ale tak naprawdę do dystrybutor grapefruita i tego ekstraktu z pestek będzie
miał się dobrze.

Jeśli naprawdę coś ci dolega, to zapraszam na strony ikoiko.republika.pl

tam dowiesz sie dlaczego ludzie chorują choć nie muszą, a takrze o tym co
jest człowiekowi potrzebne aby jego organizm działał najlepiej jak potrafi.
Jacek

3. Data: 2000-10-05 22:20:26

Od: "Ethernal" <e...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

> a teraz jakiś idiotyczny ekstrakt w tabletkach.

po pierwsze nie idiotyczny, bo jezeli ktos ma wiedze na temat skladu oraz
dzialania tego specyfiku, nie neguje jego istnienia, a wrecz przeciwnie.
po drugie jak mi wiadomo ekstrakt ten jest sprzedawany w plynie, a nie w
tabletkach, co uwidacznia niekompletna wiedze autora poprzedniego postu.

> za chwilę okaże się że wystarczy nam grapefruit i wszyscy będziemy
> szczęśliwi i zdrowi.

sam na pewno nie, ale jest dobrym uzupelnieniem diety ubogiej w
bioflawonoidy. (czyt. diety optymalnej)

> Ale tak naprawdę do dystrybutor grapefruita i tego ekstraktu z pestek
będzie
> miał się dobrze.

tak samo jak dystrybutor kretynskich ksiazek na temat wcinania tluszczow!

> Jeśli naprawdę coś ci dolega, to zapraszam na strony ikoiko.republika.pl

ikoiko - przypomina mi pukanie sie w glowe. tak, dobre skojarzenie

> tam dowiesz sie dlaczego ludzie chorują choć nie muszą, a takrze o tym co
> jest człowiekowi potrzebne aby jego organizm działał najlepiej jak
potrafi.
> Jacek

1. ludzie choruja bo czytaja takie glupoty
2. to co czlowiek potrzebuje to jego wlasna intuicja i madrosc wiekow, a nie
komerche sredniowiecza.

a jak juz calkowicie sie oczyta, zamaci sie mu w glowie, a nie daj boze
zacznie stosowac kretynizm zwany dieta optymalna, to jego cialo bedzie jak
nowe. tyle ze w mniemaniu preparatu na zajeciach z anatomii....

ps dla p.jacka. ciekawy jestem jak wyglada sprawa ketozy organizmu...... do
zobaczenia u urologa na wymianie nowych nerek i watroby!!!! ( a to juz gdzie
indziej:)

4. Data: 2000-10-06 10:34:49

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ethernal <e...@o...com> wrote in message
> [...]
do
> zobaczenia u urologa na wymianie nowych nerek i watroby!!!! ( a to juz

Może chcesz abym sobie zrobił jakieś badania które ci pokażą że masz rację?
chętnie je zrobię, sam chciałbym wiedzieć jak bardzo mi to szkodzi :).
Jacek (nie jacek)

Q: badanie wad genetycznych
Poranne bóle głowy i inne dolegliwości
odrętwienie po zastrzyku