Clinique

1. Data: 2006-01-23 16:48:05

Temat: Clinique
Od: "Magi" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze juz bylo, ale...
W Sephorze nabylam za 35 zlotych zestaw 3 krokow Clinique. Mydelko 28g,
lotion 30ml i emulsja 15ml. Do tego jeszcze mala kosmetyczka i waciki.
Od bardzo dawna chcialam sobie kupic ten zestaw ale nigdy tak do konca nie
bylam przekonana do niego, no i balam sie wydac kupe kasy na cos czego nie
bylam pewna. A tu dzis przyszlam do Sephory i rzucilam okiem na polke
Clinique, by zakupic krem zmniejszajacy pory i wypatrzylam mozliwosc zakupu
takiego malego zestawu "na probe".
Nigdy wczesniej nie widzialam takiego malego zestawu, ktory mozna kupic
dlatego wiec dziele sie tym z Wami (owszem, sa takie zestawy na Allegro i
eBay'u ale myslalam, ze sa ta probki dawane przy okazji zakupu
pelnowymiarowych produktow).
Pozdrawiam.

ps. jesli wczesniej mozna bylo kupic taki mini zestaw, to prosze wybaczyc
moja ignorancje i brak spostrzegawczosci :)

1. Data: 2006-01-23 23:20:27

Temat: Re: Clinique
Od: "hanna" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magi" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> ps. jesli wczesniej mozna bylo kupic taki mini zestaw, to prosze wybaczyc
> moja ignorancje i brak spostrzegawczosci :)
----

ja nie wiedziałam, więc bardzo dziękuję za info :-))

chociaż ten tonik mnie wysuszył masakrycznie więc ostrożnie...

1. Data: 2006-01-24 13:41:54

Od: "Magi" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hanna" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> ja nie wiedziałam, więc bardzo dziękuję za info :-))
>
> chociaż ten tonik mnie wysuszył masakrycznie więc ostrożnie...

A ktorego numerka uzywalas (ja kupilam nr.2)? Widzialam, ze sa zestawy tzw
"zerowki"; MILD sie nazywaja i ze sie nadaja dla bardzo wrazliwych skor.

1. Data: 2006-01-24 20:54:15

Od: "hanna" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magi" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A ktorego numerka uzywalas (ja kupilam nr.2)? Widzialam, ze sa zestawy tzw
> "zerowki"; MILD sie nazywaja i ze sie nadaja dla bardzo wrazliwych skor.

ja też 'dwójki' i może przesadziłam, za mocny dla mnie niestety.
pozdrawiam, ania

1. Data: 2006-01-24 21:34:03

Od: "Magi" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja też 'dwójki' i może przesadziłam, za mocny dla mnie niestety.
> pozdrawiam, ania

hm....a mi wlasnie pani z Sephory doradzila dwojke, jako swietna dla
mieszanej i wrazliwej skory. Zobaczymy jak bedzie, jak zaczne uzywac.
Pozdrawiam.

1. Data: 2006-01-30 23:31:25

Od: "/Agalay" <a...@U...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> hm....a mi wlasnie pani z Sephory doradzila dwojke, jako swietna dla
> mieszanej i wrazliwej skory. Zobaczymy jak bedzie, jak zaczne uzywac.
> Pozdrawiam.

Hm, z tego co pamiętam jak byłam w fazie zachwytu nad 3 krokami clinique to
zestaw mini wystepowal tylko w wersji 2, powiedziano mi, ze taki produkuja,
bo jest najpopularniejszy. Czyzby sie cos zmienilo? Jesli tak to ide szukac
wersji lagodnej :D
Pozdrowienia

(Wa-wa) Serie Bielendy
SLIM'N LIFT - reklamowany ostatnio w tv markecie czy warto? PILNA POMOC
(odradzam) zakupy w vitanea.pl
bikini
odzywka na suche rozdwojone koncowki