Co?

1. Data: 2004-02-01 23:05:45

Temat: Co?
Od: Plavia <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie moge znaleźć sensu swojego życia,nie wiem co tak naprawde chciałabym
robić, wydaje mi się, że tak naprawdę nie umiem nic robić dobrze,
poszukuję drogi życiowej, jak ją znaleźć? Skąd mam wiedzieć co
chciałabym robić (zawodowo). Jak na razie nie odnalazłam sie w żadnej
pracy ;(, a tak bardzo tego pragne.

1. Data: 2004-02-01 23:29:39

Temat: Odp: Co?
Od: "kerk" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Plavia <p...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bvk0o5$b9e$...@n...onet.pl...
> [...]
> poszukuję drogi życiowej, jak ją znaleźć? Skąd mam wiedzieć co
> chciałabym robić (zawodowo). Jak na razie nie odnalazłam sie w żadnej

Witaj...:)
a ile Masz lat???
Napisz cos wiecej o swoich zainteresowaniach..:)
...........:)

pozdrawiam..:)

kerk

1. Data: 2004-02-02 13:10:50

Temat: Re: Co?
Od: "Joanna_Maria" <j...@g...pl_wytnij> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Plavia" <p...@o...pl> napisała:

> Nie moge znaleźć sensu swojego życia (..)

A gdzie szukalas?

Joanna

moze ktos sie orientuje?
Test SWS - Test Schelerowski