Motywacja

1. Data: 2004-02-02 01:15:11

Temat: Motywacja
Od: P...@e...pl (Sucharski Piotr) szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Moze macie juz jakies sprawdzone metody motywacji/koncentracji oraz sposoby na
wytrwanie w postanowieniach :-)

Z gory dziekuje i pozdrawiam,
Piotr

We live in a Newtonian world of Einsteinian physics ruled by Frankenstein logic.
David Russell

Wiadomość ta jest przeznaczona jedynie dla osoby lub podmiotu,
który jest jej adresatem i może zawierać poufne i/lub
uprzywilejowane informacje.
Zakazane jest jakiekolwiek przeglądanie, przesyłanie, rozpowszechnianie
lub inne wykorzystanie tych informacji lub podjęcie jakichkolwiek działań
odnośnie tych informacji przez osoby lub podmioty inne niż zamierzony adresat.
Jeżeli Państwo otrzymali przez pomyłkę tę informację prosimy o poinformowanie
o tym nadawcy i usunięcie tej wiadomości z wszelkich komputerów.
The information transmitted is intended only for the person or entity
to which it is addressed and may contain confidential and/or privileged
material.
Any review, retransmission, dissemination or other use of,
or taking of any action in reliance upon, this information by persons
or entities other than the intended recipient is prohibited.
If you received this in error, please contact the sender and delete
the material from any computer.

1. Data: 2004-02-02 02:23:34

Temat: Re: Motywacja
Od: "darek miauu" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

P...@e...pl (Sucharski Piotr) napisał(a):

> Jeżeli Państwo otrzymali przez pomyłkę tę informację prosimy o
poinformowanie
> o tym nadawcy i usunięcie tej wiadomości z wszelkich komputerów.

No dobra. Otrzymałem tę wiadomość przez pomyłkę. Informuję nadawcę.
Ale jak ja mam ją usunąć z WSZELKICH komputerów??
;)

Pozdrawiam,
Darek.

1. Data: 2004-02-02 11:05:18

Od: "eM.Ka" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Pn.2.02.2004 02:15 Sucharski Piotr oświadczył(a) na forum
publicznym co następuje:

> Witam,
>
> Moze macie juz jakies sprawdzone metody motywacji/koncentracji oraz sposoby na
wytrwanie w postanowieniach :-)

po pierwsze, rada - ta najskuteczniejsza - jest banalnie prosta:
najzwyczajniej w swiecie poprostu trzeba robic to co sie
postanowilo, ot tak: mam cos zrobic, zaplanowalem cos, robie to od
razu;
czyli np. jezeli planujesz wstawac codziennie o 8 rano a jestes
spiochem ogromnym, to nastawiasz budzik na ta 8 i jak sie obudzisz,
to masz zrobic jedna rzecz: podniesc ciało - zadnych mysli w stylu:
1 minutka..., eee tam od jutra zaczne... - rob to co sobie
zaplanowales; zasada co do segregowania mysli: ta ktora przybliza do
wykonania zaplanowanej czynnosci - jest dobra i od razu ja
wykonujesz, ta ktora oddala od zadania - jest zła i od razu ja
odrzucasz*

*cały ten system - mojego skądinąd autorstwa :) - jest naszpikowany
wyjątkami od zasad ;P i nie ponosze zadnej odpowiedzialnosci za jego
stosowanie - nie jestem zawodowym psychologiem ani psychiatrą ;)

po drugie:

----------------------------
----------------------------
----------------------------
>15 The information transmitted is intended only for the person or entity
>16 to which it is addressed and may contain confidential and/or privileged
>17 material.
>18 Any review, retransmission, dissemination or other use of,
>19 or taking of any action in reliance upon, this information by persons
>20 or entities other than the intended recipient is prohibited.
>21 If you received this in error, please contact the sender and delete
>22 the material from any computer.

to twoja sygnaturka... kghm... syyyyyygnaturaaaaaaa? taka krótka? ;)
--
Pozdrawiam, Maciek

Co?
moze ktos sie orientuje?