Co dla mamy?

1. Data: 2003-08-15 07:56:38

Temat: Co dla mamy?
Od: <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbliżają się imieniny mojej mamy. Chciałabym jej sprezentować jakiś
sympatyczny kremik przeciwzmarszczkowy. Myślałam o Re-Lipid Daxa lub
Fitolift, przy czym ten drugi wydaje się bardziej odpowiedni, ale wiem, że
mama dostała go już w tamtym roku od mojej siostry. Myślałam także o
Iwostinie, ale wydaje się , że to krem dla młodszych kobiet. Proszę o
podpowiedź , co polecacie? Może Wasze Mamy mają jakieś sprawdzone kremy ;).
A może zupełnie coś innego, ale w cenie podobnej do tych powyżej
wymienionych. . Moja mama to kobieta po 60-tce... Z góry dzięki za
wszysktkie podpowiedzi .
Elwira

1. Data: 2003-08-15 08:34:44

Temat: Re: Co dla mamy?
Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:bhi3nr$pms$1@news.onet.pl,
Użytkownik <p...@o...pl> typed:
> [...]
> sprawdzone kremy ;). A może zupełnie coś innego, ale w cenie podobnej
> do tych powyżej wymienionych. . Moja mama to kobieta po 60-tce... Z

Moja Mama (53) bardzo sobie chwali Serum Vegetal Force+ Yves Rocher. Jeden
krem na dzien i na noc, bardzo ladnie wygladza i odmladza skore, dobrze sie
wchlania. Na opakowaniu pisze, ze to kuracja odmladzajaca, kiedy "zwykle"
(widzial ktos kiedys "zwykly krem"?) kremy sie nie sprawdzaja. Kosztuje 89
zl, ale do 31 sierpnia mozna sie zalapac na promocje - z ksiazeczka czekowa
YR (daja przy zakupach) mozna kupic dwa produkty do pielegnacji twarzy
(niestety - oba musza byc takie same) w cenie jednego, totez ostanio
zrobilam Mamie zapas =] Jesli masz mozliwosc wez najpierw probki w sklepie
YR, 89 zl piechota nie chodzi.
Z Re-Lipid Mama miala krem, tonik i cos jeszcze, uzywala calego kompletu
przez dwa miesiace i nie byla zadowolona, chociaz skora byla dobrze
nawilzona, to nie bylo widac wygladzenia zmarszczek ani optycznego
odmlodzenia. Po dwoch miesiacach Mama stwierdzila, ze dluzej na efekty
czekac nie bedzie i przerzucila sie na YR - delikatny efekt (no, cudow nikt
sie nie spodziewal, w koncu >50 lat skora nie reaguje juz tak szybko, jak u
mlodszych kobiet) juz po 2 tygodniach codziennego stosowania.

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2003-08-18 11:55:51

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Zbliżają się imieniny mojej mamy. Chciałabym jej sprezentować jakiś
> sympatyczny kremik przeciwzmarszczkowy.
Ja bym polecila szarpnac sie i kupic Eris Fortessimo (z tej serii Eris Forte
Maxima czycos w tym stylu) dla skory po 55 roku zycia. drogie to, ale np.
moja babcia (sic!) bardzo sobbie chwali. A poza tym jej synowa, a moja
ciotka notorycznie podbiera jej ten kremik, wiec pewnie rowniez jest
zadowolona :)

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-08-18 12:09:33

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka (Wrocław) wrote:
> [...]
> moja babcia (sic!) bardzo sobbie chwali. A poza tym jej synowa, a moja
> ciotka notorycznie podbiera jej ten kremik, wiec pewnie rowniez jest

A teraz sa w sprzedazy takie zestawy wakacyjne: w przezroczystej
kosmetyczce tubki dwoch kremow (na dzien i na noc), buteleczki toniku i
mleczka. Calosc za okolo 40 zl, wiec az tak bardzo nie trzeba sie
'szarpnac'.

Pozdrawiam
ISIA

samoopalacz-prośba o porad
skarpetki-dobiera sie do garnituru czy butow?
[3m] ile moze kosztowac oczyszczanie twarzy ?
jaki antyprespirant 2 ?
zapalenie stawu śródstopowo-palcowego