samoopalacz-prośba o porad

1. Data: 2003-08-15 05:16:13

Temat: samoopalacz-prośba o porad
Od: "Anna Popławska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kochane dziewczyny poradźcie jakiś dobry samoopalacz do twarzy (cerę mam
tłustą).

pozdrawiam
ANIA P. z Łodzi

1. Data: 2003-08-15 07:23:31

Temat: Re: samoopalacz-prośba o porad
Od: "Katarzyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> kochane dziewczyny poradźcie jakiś dobry samoopalacz do twarzy (cerę mam
> tłustą).
>
> pozdrawiam
> ANIA P. z Łodzi

Czesc Aniu!

Polecam Ci z Ziaji Krem Brazujacy Relaksujacy (seria Sopot). Wprawdzie nie
jest to samoopalacz, ale nadaje skorze delikatny odcien opalenizny. Nie
pozostawia smug, nawilza. Dla mnie idealny. Dodatkowo dokupilam sobie balsam
do ciala i tonik z tej serii.

Pozdrawiam
Katarzynka

1. Data: 2003-08-15 07:50:25

Od: "BaM" <b...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Popławska" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> kochane dziewczyny poradźcie jakiś dobry samoopalacz do twarzy (cerę mam
> tłustą).
>
> pozdrawiam
> ANIA P. z Łodzi

Ja mam Nivea do twarzy, taki niewielki, ale uzywam go od roku.
Wydajny, nie zostawia smug, samoopala delikatnie i nawilza.
Tez mam tlusta cere i nakladam go wieczorem zamiast kremu na noc, ma
witamine E bodajze.
Wlasnie zastanawiam, bo konczy misie, nad DaXem super bronze do twarzy.
Moze go ktos uzywal?
A i nie polecam brzoskwiniowego Ambre Solare, ladnie pachnie, ale smugi
zostaja czasem na mojej twarzy, na suchej lepiej sie wchlania.

Pozdrawiam
BaM

1. Data: 2003-08-15 08:10:39

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna Popławska" <a...@w...pl> wrote in message

> kochane dziewczyny poradźcie jakiś dobry samoopalacz do twarzy (cerę mam
> tłustą).
>
> pozdrawiam
> ANIA P. z Łodzi

Polecam Vichy- jest naprawdę świetny

Pozdrawiam, Ela

1. Data: 2003-08-15 13:46:48

Od: "infka" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam samoopalacz kolastyny do twarzy i ciała odpowiednio do jasnej lub
ciemnej karnacji. Ja mam mieszaną cerę i jest ok.
pa.

1. Data: 2003-08-19 18:29:16

Od: "iska" <i...@n...stofanet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> jest to samoopalacz, ale nadaje skorze delikatny odcien opalenizny. Nie
> pozostawia smug, nawilza. Dla mnie idealny. Dodatkowo dokupilam sobie

A jesli Ziaja jest za ciemna to sprobuj Herbe balsam z bursztynem. Jest
delikatniejszy a daje troche inny odcien. Z tego co wiem nie robia go
oddzielnie do twarzy ale moge sie mylic... Tylko trudno go upolowac :( Jesli
jestes z Warszawy to zwykle mieli go w tych kioskach na Dworcu Srodmiescie i
Hali na Ochocie (przy Bitwy Warszawskiej).
pozdrawiam

iska

skarpetki-dobiera sie do garnituru czy butow?
[3m] ile moze kosztowac oczyszczanie twarzy ?
jaki antyprespirant 2 ?
zapalenie stawu śródstopowo-palcowego
Napoje energetyczne i lista zdrowie? med