Co do czyszczenia mebli ze skóry ?

1. Data: 2005-07-03 09:08:52

Temat: Co do czyszczenia mebli ze skóry ?
Od: "Tadek R." <t...@p...onet.NO.SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam trochę przybrudzony komplet wypoczynkowy ze sktóry w kolorze żółtym.
Czym najlepiej czyścić, konserwować taki mebel ?

Pozdrowienia
Tadek R.

2. Data: 2005-07-03 16:05:44

Temat: Re: Co do czyszczenia mebli ze skóry ?
Od: Katarina Machała <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 3 Jul 2005 11:08:52 +0200, Tadek R.
<t...@p...onet.NO.SPAM.pl> napisał:

> Witam
>
> Mam troch? przybrudzony komplet wypoczynkowy ze sktóry w kolorze ?ó?tym.
> Czym najlepiej czy?ciae, konserwowaae taki mebel ?

Może poszukaj produktów Leather Master. Kiedyś tym moja mama pieściła swój
skórzany fotel, chwaliła sobie bardzo. :)

K.
--
Jeżeli możecie coś dać, proszę dajcie. To wiele strumieni tworzy rzekę -
jeżeli wszyscy będą myśleli, że nie mogą dać wystarczająco dużo, żadna

3. Data: 2005-07-04 15:08:25

Od: "bramka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam trochę przybrudzony komplet wypoczynkowy ze sktóry w kolorze żółtym.
> Czym najlepiej czyścić, konserwować taki mebel ?

Witam,
a jest trochę środków do czyszczenia. Używałam kiedyś pasty, bodajże firmy
Buffalo, nie pamiętam jak dokładnie brzmi nazwa. Wyczyściłam nawet ślady po
tuszu do stempelków dla dzieci. Używałam też czegoś do czyszczenia tapicerki
skórzanej w samochodzie, bo akurat taki środek tylko miałam i całkiem dobrze
udało się wyczyścić. Lepiej zdecydowanie niż tapicerka w samochodzie;)
pozdrawiam
bramka

jaki Dywan ?
kupie dom dwurodzinny w okolicy Zabrza