Co mi jest pomocy

1. Data: 2012-05-15 23:44:11

Temat: Co mi jest pomocy
Od: "Jacek Buda" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fakty są takie
1
przez jakied tydzień dwa lekkie bóle pęcherza moczowego

2
tydzień temu
najpierw silniejsze bóle pecherza moczowego
potem nudności bóle brzucha lekkie

3
następnie coraz mocniejsze bóle pęcherza moczowego i niedobrze

4
poszedłem na dyżur lekarski
nolicin 2 razy dzięnnie pije od tantego czwartku
żurawina 2 razy dziennie
nospa 2 razy dzięnnie

W piatek gwałtwone pogorszenie
bardzo silne bóle pęcherza a nastepnie bóle krocza ,jąder i odbytu

W Poniedziałek troszeczkę lepiej
byłem u swojego lekarza POZ
skierowanie na badanie moczu i krwi

Dziś badanie moczu morfologia ,mocznik ,kreatyna wyniki bedą jutro u lekarza
POZ
dziś dzwoniłem do laboratorium pani podyktowała wyniki
leukocyty czy jak tam 5
bakterie nieliczne
morfologia znakomita

Bardzo ważne gdy lęze w cieple to mniej boli a ból utrzymuje się tylko w
okolicach pęcherza

w piatek i sobotę mało sikałem
od niedzieli więcej
występuje ból po sikaniu

nie mogę wysiedzieć na stołku

Dzis po południu przyjał mnie z litości chirurg
stwierdził powiększoną prostatę
nastraszył ze to rak
i kazał iść do urologa

Poszedłem na konsultacje do mojego z POZ rozłozył ręce i powiedział ze nie
wie co mi jest

jutro ide prywatnie do bardzo dobrego urologa

Bardzo się boję ze to rak prostaty

jak bede miął wyniki to napisze

Co mi jest

2. Data: 2012-05-16 01:52:21

Temat: Re: Co mi jest pomocy
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-16 01:44, Jacek Buda pisze:

> Dziś badanie moczu morfologia ,mocznik ,kreatyna wyniki bedą jutro u lekarza
> POZ
> dziś dzwoniłem do laboratorium pani podyktowała wyniki

Pani zachowała niezgodnie z etyką zawodową oraz przepisami.

3. Data: 2012-05-16 15:57:21

Od: "Szczepan Bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Buda" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie
> wie co mi jest
>
> jutro ide prywatnie do bardzo dobrego urologa

Nic nie piszesz o temperaturze. A objawy i wyniki pasuja do ostrego
zapalenia:
"
W przypadku ostrego zapalenia prostaty typowymi objawami są:
http://portal.abczdrowie.pl/zapalenie-prostaty

a.. wysoka temperatura,
b.. silne bóle w okolicach krocza i podbrzusza,
c.. trudności w oddawaniu moczu,
d.. bolesne i częste parcie na mocz,
e.. uczucie pieczenia w trakcie oddawania moczu,
f.. powiększony gruczoł krokowy,
g.. ból i obrzęk prostaty,
h.. zatrzymanie moczu (rzadko).
S*

4. Data: 2012-05-16 16:11:25

Od: Kasa przyjmie <i...@...c> szukaj wiadomości tego autora

> jak bede miął wyniki to napisze
>
> Co mi jest

O Qrwa !!!

5. Data: 2012-05-16 18:15:49

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nastraszę cię.
Był kiedyś reportaż w TV, a jakimś rybaku, miał tak jak ty, i stracił nogę.
To nie było od nogi, w trakcie miał zapalenie jąder i to było pszyczyną
pośrednią, a zaczęło się już nie pamiętam czy stwierdzili na końcu, że od
świnki czy czegoś innego, czy rużyczki, nie zapamiętałam, dawno to było w
TV, pewnie więcej niż 15 lat temu.
Wynika z tego tylko to, że powinieś pewnie iść do urologa.

I ładnie to opisałeś tymi dniami.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

6. Data: 2012-05-17 21:35:58

Temat: Aktualizacja
Od: "Jacek Buda" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fakty są takie
[...]

erocyty czy jak tam 5
[...]

W Srodę byłem u urologa prywatnie

Hemoroidy 0 czy brak
prostata nie powiększona brak staniu zapalnego

stwierdzono zapalenie dolnych dróg moczowych
zero kamieni
zero piasku

Ból się zwiększał

i pojawił się nieco poniżej pępka po prawej stronie bardzo silny nie do wyczymania
bałem się ze to wyrostek

byłem na sorze

nie stwierdzono zapalenia wyrostka

zmieniono leki
Forcid 1000 co 12 godzin
lakcit 2 razy dziennie
nospa doraźnie
żurawina

zasada jak lęze w cieple to ból zdecydowanie mniejszy

Dziś pi południu zdecydowana poprawa
ból zmniejszył się o jakieś 70 do 80 procent
czuje tylko ucisk w tym miejscu co mnie wczoraj bolało
w pozostałych mniejszy zdecydowanie mniejszy

a oto moje pytania
a właściwie czy to mogą być sprawy nowotworowe

aha ból przechodzi do nóg takie darcie w nogach

Co do wyników
to do moczu urolog powiedział ze za mało pije
lełkocyty 5

krew wspaniała okaz zdrowia

7. Data: 2012-05-23 19:44:04

Temat: Re: Aktualizacja
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kup sobie paski testowe moczu , czasem , ale żadko można kupić tam gdzie
robią badanie moczu, w aptece też są ale drogie, taniej wyjdzie robić
badanie, ale mniej kłopotu;
i częściej badaj mocz, zwłaszcza, gdy objawy nasilą się.

Paski testowe moczu można też kupić tanio - ale drogo w hurtowni, ale tylko
100 sztuk (pewnie około 100zł), tanio w pszeliczeniu na sztukę, drogo, bo
mniej nie można kupić, a po otwarciu opakowania ważne są tylko 3 miesiące.

8. Data: 2012-05-26 15:59:39

Od: " " <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

17 maja po południu zdecydowana poprawa
ból zmniejszył się o jakieś 70 do 80 procent
czuje tylko ucisk w tym miejscu co mnie wczoraj bolało
w pozostałych mniejszy zdecydowanie mniejszy

aha ból przechodzi do nóg takie darcie w nogach

w Sobotę 19 maja bardzo mało sikam
ogromny ból konsultacja z lękarką z dyżuru to może być
niewydolność nerkowa proszę mało pic i w poniedziąłek zrobić kreatyne

W nie dziele wysikałem się tylko raz mało pije cały czas lęaze i skręcam się z
bólu
ból przy lezeniu nie ustępuje pd pepka w dól
nie wytrzymuje i z skierowaniem laduje na sorze
rozpoznanie kamica nerkowa
lekarz się dziw ( wreszcie lekarz który mnie dobrze potraktował )
ze tak mało pije to był muj bład
zaraz kroplówka pyralgina i coś tam oraz sól fizjologiczna chyba tak się to nazywa
i cała butelka wody do picia
pobrano krew
po godzinie wysikałem się pobrano mocz
wyniki krew wspaniała
mocz krew 3 lekarz stwierdza ze schodzi mi piasek
przepisuje biseptol urinal i nospe
o 2 w nocy jestem już w domu
pojechałem na sor o 21

Poniedziałek 21 maja
lekarz muj kieruje mnie na us

22 maja po biseptolu czuję sie fatalnie
odstawiam biseptol i pije Forcid

zaczyna mnie boleć odbyt
i kręgosłup nadal drą mnie nogi
co do odbutu
bó swędzienie itd przed i po wyprużnieniu
opdbyt jest taki wilgotny ale krwi nie widac
ból nasila się przy siedzeniu

co do bólu kręgosłupa
ból promieniujacy raz nogi drą ,dwa boli kość ogonowa
trzy kręgosłup powyżej kości ogonowej
oraz w inne rejony kręgosłupa

Co do pechęrza jest poprawa
dużo sikam dużo pije

W piatek 25 maja byłem na usg
watraba trochę stłuszczona
w lewej nerce mały 3 milimetrowy złóg
stwierdził ze kręgosłup mnie boli od stanów zwyrodnieniowych
przepisał tabletki na odbyt po których znowu wylądowałem na sorze bo mi sie
zrobiło duszno po nic i czopki

Obecne stan sprawy
ból odbytu
o sprawy kręgosłupowe opisane powyżej

moje obawy
rak jelita
albo przezuty do kości

Jestem załamany ma mimrasz w głowie
lekarz twierdzi ze kręgosłup załatwiłem tym ze wchodziłem do zimnej wody a
potem dopiero lałem ciepłą
wiw sobotę chyba 2 tygodnie temu ukompąłem się i za 3 godziny poszedłem na
dyzur bez rajtuz i mnie przewiało i zebym zapomniał o raku bo mam za dobre wyniki
gdybym miał przezuty to bym wyniki krwi miał fatalne a mam pierszozmianowe

9. Data: 2012-05-26 16:00:31

Temat: Aktualizacja 3
Od: "Jacek Buda" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2012-06-01 18:45:12

Temat: Re: Aktualizacja 3
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

I co tam ?
To jest właśnie pszewaga kobiety nad mężczyzną,
pszynajmniej kamienie nerkowe łatwiej shodzą.

Wodę powinieneś zmienić na lepszą, albo filtrować.
Zaczną shodzić następne, ale nie będą rosnąć stare.
A to że medycy tak długo nie rozpoznali tak prostej w diagnozie i częstej
dolegliwości, to ...........szkoda klawiatury.

http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

Roztwor chcialbym kupic
klimatyzacja ubior
Walka z paciorkowcem - bardzo duże ASO u dziecka - prośba o radę
"Kazdy nowotwor to grzyb"
Zwyrodnienie kręgosłupa?