Co myślicie o 5 latkach w szkole?

1. Data: 2011-01-29 15:34:49

Temat: Co myślicie o 5 latkach w szkole?
Od: "martyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Co myślicie o tym, żeby weszła ustawa o tym - 5latek ma iść do szkoły.
Ja osobiście jestem temu przeciwna, myślę że nie powinno się zabierać
dzieciństwa takiemu małemu dziecku. Co Wy o tym sądzicie ???

2. Data: 2011-02-01 10:34:48

Temat: Re: Co myślicie o 5 latkach w szkole?
Od: "t" <t...@0...eu> szukaj wiadomości tego autora

Co Wy o tym sądzicie ???

głupi i szkodliwy pomysł.

3. Data: 2011-02-01 11:55:37

Temat: Re: Co my?licie o 5 latkach w szkole?
Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

martyna napisal:
> Co myślicie o tym, żeby weszła ustawa o tym - 5latek ma iść do szkoły.
> Ja osobiście jestem temu przeciwna, myślę że nie powinno się zabierać
> dzieciństwa takiemu małemu dziecku. Co Wy o tym sądzicie ???

Kretynizm piramidalny. Pięciolatek to dziecko na poziomie przedszkola
wymagające kompletnej, całodziennej opieki pod trwającym non stop nadzorem.
Ile jest wart nadzór nauczycielski na przerwach szkolnych to widać
po wyczynach krakowskiej nożowniczki. Wyobraź sobie atak takiej
psychopatki na pięcioletnie dziecko.

Jacek

4. Data: 2011-02-01 20:00:54

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co myślicie o tym, żeby weszła ustawa o tym - 5latek ma iść do szkoły.

To egoizm stażyzny rodowej , jak z ortogafią.
Wiedzą , że każde kolejne pokolenie jest coraz mniej liczne,
bo dla dzieci w naszym społeczeństwie nie ma miejsca,
więc kto będzie teraz utszymywał starszyznę?

Do szkoły jak najwcześniej, żeby szybko zaczął pracować.
Czysty, bezczelny egoizm,
do domuw starcuw takih z takimi pomysłami.

5. Data: 2011-02-09 06:58:57

Od: Roberto <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Sty, 16:34, "martyna" <m...@o...pl> wrote:
> Witam.
> Co my licie o tym, eby wesz a ustawa o tym - 5latek ma i do szko y.
> Ja osobi cie jestem temu przeciwna, my l e nie powinno si zabiera
> dzieci stwa takiemu ma emu dziecku. Co Wy o tym s dzicie ???
>
> --
> Wys ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

Skrajny debilizm i tyle.

6. Data: 2011-07-19 13:39:53

Od: "Serwer TASK" <r...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

to jasne ze dzieci to dzieci pozdr lj.
Użytkownik "martyna" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ja osobiście jestem temu przeciwna, myślę że nie powinno się zabierać
> dzieciństwa takiemu małemu dziecku. Co Wy o tym sądzicie ???

są ok :)
Pedagodzy brońcie dzieci ...
nauczyciel radnym - crosspost
edukacja domowa dzieci