Co na dolek zrobic sobie?

1. Data: 2003-10-01 19:57:25

Temat: Re: Co na dolek zrobic sobie?
Od: "Ania Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> masz waze do zupy? bo oprocz trzymania w niej doniczkowych
> kwiatkow to to jest zawalidroga i nadaje sie jedynie do walenia o
> beton nia....

Ooooo, przepraszam! Ja niedawno dorobilam sie wazy na zupe i jestem z tego
powodu bardzo zadowolona! Moj maz nie uznaje imprezy rodzinnej bez rosolu...
Zreszta on z trudem uznaje dzien bez rosolu :). I tu nam sie udalo dopasowac,
bo ja tez :))).

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2003-10-01 20:35:59

Od: "Fiona" <k...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kupic śmietanę kremówke i ubić. Mnóóóóóstwo kremówki, do tego rodzynki i
> czekolada albo banan. No i siąść sobie nad kawusią z tą smietanką i
> powiedzieć sobie, ż ejeszcze nie jest tak tragicznie :)
> Gdy już myślałem, że jestem na samym dnie, usłyszałem pukanie od spodu. Nie
> pamiętam, kto to powiedział, ale fajne :)

Witajcie!

Czy ktos mnie oswieci jak trzeba ubijac smietane i ew. czym, zeby wyszla fajna
BITA SMIETANA a nie fajne MASLO?

Nie wiem :">

Pzdr
Fiona

PS
Widze, ze nie tylko ja na fionie smuteczki mam POCIESZACZKA w czyms slodkim.

PPS
Najchetniej jadam wtedy lody - te z drugiego pietra Galerii Mokotow. Smak
czerwonego grapefruita!!! Mniam :">
A jak mam dola i lenia to.... jablka w duzych ilosciach.
Ale najbardziej pomaga.... telefon do przyjaciela :)

1. Data: 2003-10-01 20:53:27

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Fiona napisał:

> Czy ktos mnie oswieci jak trzeba ubijac smietane i ew. czym, zeby wyszla fajna
> BITA SMIETANA a nie fajne MASLO?

Nie będę oryginalna - najlepiej sie ubija w syfonie do bitej śmietany.
Nabojami N20. Ale syfon dość drogi :-(

Eulalka

1. Data: 2003-10-01 21:17:47

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Zreszta on z trudem uznaje dzien bez rosolu :). I tu nam sie udalo dopasowac,

aaa, to przepraszam, schodze z dorgi rosolowej, bo ja za rosolem
to ten tego za bardzo nie tego. znaczy moze byc ale niekoniecznie
;)

trys, nie do rosolu
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-10-02 07:11:07

Od: "flowera" <b...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

"AJA" <n...@g...pl> wrote in message
> [...]
> stara firma sie wylozyla, nie maja kasy na jej miejscu postawili nowa
firme
> z pomoca inwestora. No i dowiedzialem sie ze zaleglych od starej firmy
> pieniazkow nie zobacze juz. Wyslalem pierw inspekcje pracy, pozniej
> wezwanie do zaplaty a dzis pozew sadowy zlozylem. Ale marne szanse ponoc.
> Nie stac mnie na adwokata. I nie wiem co robic
> Przyszlo mi na mysl ze w tym doklu pozostaje mi cos taniego i dobrego
> przyrzadzic.
> Oczekuje wiec jakichs propozycji na jedzenie poprawiajace humora.

strasznie mi przykro ((((((((
ale sprobuj sobie zrobic np jakie placki
np: ziemniaczane ))) z sosem czosnkowym lub pomidorowym
np: racuchy na slodko i dodaj do ciasta platki jeczmienne
pychotka
chumor od razu poprawiony))) sprawdzone

--
Flowercia pograzona w SAPo-ABAPowaniu ;-)
-------

1. Data: 2003-10-02 11:11:29

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> Nie będę oryginalna - najlepiej sie ubija w syfonie do bitej śmietany.
> Nabojami N20. Ale syfon dość drogi :-(

Ja mam teńsze rozwiązanie. Ubijam ręczną trzepaczką. Jeszcze mi nigdy nie
wyszło masło, a śmietanka była sztywna i puszysta, jak się patrzy :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-10-02 11:13:45

Temat: Re: rosolek niekoniecznie
Od: "Kruszynka \(Wroclaw\)" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:72hmnvgopcsecv9lqt12d3oar9hp398nbc@4ax.com...
> aaa, to przepraszam, schodze z dorgi rosolowej, bo ja za rosolem
> to ten tego za bardzo nie tego. znaczy moze byc ale niekoniecznie
> ;)

Siostro!! Czy jest tu jeszcze ktos, kto nie przepada za rosolem?

Kruszyna
która nie bardzo ten tego, no chyba ze juz jest dany, ale jak nie, to nie
bardzo :)
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-10-02 11:21:07

Od: "Agnieszka " <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Ladorucka <a...@p...onet.pl> napisał(a):
Moj maz nie uznaje imprezy rodzinnej bez rosolu...
> Zreszta on z trudem uznaje dzien bez rosolu :). I tu nam sie udalo
dopasowac,
> bo ja tez :))).

Nie ma to jak dobry rosołek na dołek:) właśnie siedzę nad ogromną michą
rosołku z mięskiem ziemniaczkami i dużą ilością pietruszki i pieprzu. Aż
lepiej się czlowiekowi robi:)
AgaL w niezbyt pięknym nastroju.

1. Data: 2003-10-02 11:24:10

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Oct 2003 11:21:07 +0000 (UTC), Waćpanna lub Waćpan *Agnieszka*,
w wiadomości news:<blh1n3$h1e$1@inews.gazeta.pl> zawarł, co następuje:

> Nie ma to jak dobry rosołek na dołek:) właśnie siedzę nad ogromną michą
> rosołku z mięskiem ziemniaczkami i dużą ilością pietruszki i pieprzu. Aż
> lepiej się czlowiekowi robi:)

rosół z ziemniakami?!
moja babcia przewraca się w grobie, a ja mało co z krzesła nie spadłam :)
to jakieś regionalne sposoby podawania?

a co do rosołku na dołek to oj tak, tak... Ti kocha rosół ;>
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2003-10-02 11:27:22

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ti`Ana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> rosół z ziemniakami?!
> moja babcia przewraca się w grobie, a ja mało co z krzesła nie spadłam :)

co babcia to obyczaj;-) moja za to nie lubi rosolu z makaronem uznaje tylko
z ziemniakami (a ja z ziemniakami nie lubie;-(

pozdrawiam
Basia

Pasta z bakłażanów
alkohol - pomocy !
Kurak:) znaczy kurczak zwykły ze sklepu...
dynia
dureny