alkohol - pomocy !

1. Data: 2003-10-01 08:19:16

Temat: alkohol - pomocy !
Od: "Slawek" <k...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos moze wie gdzie mozna dostac wodke chyba gruzinska, butelka w
ksztalcie szabli ... lub moze ktos wie jak sie ta wodka nazywa ...

Slawek

1. Data: 2003-10-04 19:21:54

Temat: Re: alkohol - pomocy !
Od: "Basi@" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Służę pomocą, mam takie coś w domu;Jest to koniak w szklanej butelce w
kształcie szabli.Nazywa sie "Jubilejny"(po rosyjsku), czyli cos w rodzaju
jubileuszowy ,a sam koniak jest produkcji gruzińskiej.Rosjanie(czytaj:
przybysze zza wschodniej granicy) przywożą to czasami na handel
przygraniczny , ale może być problem ,żeby to dostać...

Basi@

1. Data: 2003-10-06 13:35:30

Od: "Slawek" <k...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

ogromne dzieki

Slawek

Użytkownik "Basi@" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przybysze zza wschodniej granicy) przywożą to czasami na handel
> przygraniczny , ale może być problem ,żeby to dostać...

Kurak:) znaczy kurczak zwykły ze sklepu...
dynia
dureny
pytanie raczej nie na sniadanie
zaprawa do karkówki - pytanko