Co na odchudzanie?

11. Data: 2016-03-12 19:23:47

Temat: Re: Co na odchudzanie?
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-11 o 10:09, pinokio pisze:

> Ciekawe, coś więcej?

http://diety.wieszjak.polki.pl/wplyw-chromu-na-odchu
dzanie,abc-odchudzania-artykul,10402680.html

--
animka

12. Data: 2016-03-12 19:34:16

Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-09 o 18:18, pinokio pisze:
> Jakieś suplementy diety na zmniejszenie apetytu lub przyśpieszenie
> przemiany materii.

Ty się nie odchudzaj tylko zdrowo odżywiaj

http://ukryteterapie.pl/

13. Data: 2016-03-15 17:14:28

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chrom

Chrom - oczekiwałem po Therm Line że to będzie placebo, ale zdaje się że
nawet działa - pomiędzy posiłkami zdaje mi się że mam mniejszy głód!

14. Data: 2019-06-14 17:02:45

Od: e...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 9 marca 2016 18:18:37 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:
> Jakieś suplementy diety na zmniejszenie apetytu lub przyśpieszenie
> przemiany materii.

Witaj,
jakiś czas temu zaczęłam przygodę z odchudzaniem. Oczywiście początki były bardzo
trudne. Brak motywacji, słabe efekty, brak zapału i samodyscypliny - wiadomo ci
przyjemnego.
Jednak udało mi się wziąć w garść. zaczęłam czytać książki o motywacji i to chyba
było moją najlepszą decyzją. Zawzięłąm się. Potem zaczęło się przyswajanie wiedzy na
temat jak powinien wyglądać cały ten proces. Szczęśliwe trafiłam na artykuł (dla
ciekawszych wklejam link https://zdrowitek.pl/jak-szybko-schudnac-bez-diety-s
posoby/), w którym napisane było, aby podczas diety pić dużo wody. To chyba było dal
mnie najbardziej zbawiennie, bo głód zapijałam wodą - złota rada. Udało mi się
zjechać kilka dobrych KG. Zastanawiam się nad jakąś suplementacją. Nie wiem jednak
czy bardziej zdecydować się na naturalną np. wspomniany ocet jabłkowy, czy raczej iść
na łatwiznę i kupić coś w tabletkach? Doradźcie coś proszę.

15. Data: 2019-10-01 12:52:36

Od: kami <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 9 marca 2016 18:18:37 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:
> Jakieś suplementy diety na zmniejszenie apetytu lub przyśpieszenie
> przemiany materii.

Ja stosuję suplement z zieloną kawą ale wiadomo, że każdy suplement trzeba dostosować
do samego siebie. Ja miałam wcześniej dwa inne preparaty ale skład nie był dla mnie
odpowiedni. Polecam Ci czytanie recenzji i opinii doświadczonych osób lub
specjalistów. Ja też wynajdywałam sobie rankingi suplementów diet. Podrzucam
przykładowy: https://byc-zdrowym.pl/suplementy-na-odchudzanie/

Milday's Nail Technology Test Bank
Re: Co to są zimne poty?
Re: krem Nivea - aluminium, inne kremy - parabeny... - co używać?
Re: krem Nivea - aluminium, inne kremy - parabeny... - co używać?
Operacja żołądka i dwunastnicy