Operacja żołądka i dwunastnicy

1. Data: 2016-02-03 12:05:20

Temat: Operacja żołądka i dwunastnicy
Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Pytanie swoje kieruje do specjalistow chirurgow, bardzo prosze o szczera odpowiedz.
Moj ojciec na skutek zaniedbania mial silne owrzodzenie przewodu pokarmowego, po
peknieciu wrzodu trafil do szpitala, pozniej na stol operacyjny. Lekarze usuneli
czesc zoladka i dwunastnicy poniewaz nie bylo innej mozliwosci. Po pierwszej operacji
czul sie dobrze, normalnie rozmawial, kilka dni pozniej lekarze przeprowadzili
kolejna twierdzac ze nalezalo dokonac poprawki na dwunastnicy. Od tego czasu stan sie
pogarszal, lekarze dawali 50% szans, enzymy trawienne wyciekaly z dwunastnicy
uszkadzajac kolejne organy. Otrzymalem wiadomosc ze dwunastnica jest organem ktory
sie nie zrasta, lekarze czekali az zarosnie z zewnatrz. Niestety tak sie nie stalo,
po kilku dniach enzymy trawienne rozpuscily nici chirurgiczne i nastapilo to co
najgorsze. Obecnie ojciec zyje lecz jest nieprzytomny na OIOM, jestem zly bo nie tak
mialo sie to skonczyc. Mam pytanie czy nie istnieja nici odporne na enzymy trawienne
lub czy naprawde nie bylo innej metody leczenia? Nie jestem lekarzem, nikogo nie
oskarzam, chcialbym znac prawde. Pozdrawiam.

Piotrek

2. Data: 2016-02-03 19:47:48

Temat: Re: Operacja zoladka i dwunastnicy
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>....Mam pytanie czy nie istnieja nici odporne na enzymy trawienne lub czy

Wiesz, ja bym medykom nie dala wiary.
Zwykle nici krawieckie nie sa trawine, wystaczy poczytac ile szkody moze
zrobic zjedzony pszez psa sznurek.
To ci wmawiaja to stek bzdur, pewnie popelniali blad na bledzie
i mydla ci oczy.

--
skasowali mi strone:
_____ http://ortografia.ma7.eu _____ zmiana adresu strony

3. Data: 2016-05-14 12:16:21

Temat: Re: Operacja żołądka i dwunastnicy
Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Dziekuje wszystkim za zainteresowanie tematem. Minelo juz troche czasu i na spokojnie
moge odniesc sie do sytuacji ktora miala miejsce. Ojciec przebywal tydzien na OIOM,
nie odzyskal przytomnosci i zmarl w nocy w wyniku rozleglego krwawienia wewnetrznego.
W trakcie pobytu na oddziale dokonano trzeciej operacji, chodzilo podobno o
oczyszczenie rany pooperacyjnej, jest to dla mnie zagadka. Dysponuje cala
dokumentacja medyczna ktora otrzymalem ze Szpitala jednak mam przekonanie graniczace
z pewnoscia ze popelniono jakis blad. Lekarze po smierci ojca zaproponowali
przeprowadzenie sekcji zwlok, nie zgodzilem sie poniewaz mam swiadomosc tego, ze
nigdy nie poznam prawdy. Smutne to ale prawdziwe, zawsze musimy wierzyc w to, co nam
mowia a niestety nie zawsze to co slyszymy z ust medykow pokrywa sie z
rzeczywistoscia. Pozdrawiam.

Piotrek

Re: Opłaty za leki ze zniżką
Re: Wszyscy zdrowi? Po świętah? Dziwne.
Re: Wszyscy zdrowi? Po świętah? Dziwne.
Badanie - rezona
Szukam łagodzącego środka do higieny intymnej